محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد و این صنایع می‌توانند هر میزان سوخت مایع مورد نیاز خود را بدون محدودیت و با قیمت گاز مصرفی به صورت اعتباری دریافت کنند.

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

به گزارش ممتاز نیوز، جعفر سالاری‌نسب، با اشاره به آمادگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای تامین سوخت دوم صنایع سیمان با توجه به افزایش مصرف گاز، تصریح کرد: سوخت تحویلی به صنایع سیمان اعتباری و به قیمت گاز مصرفی آنهاست.

وی با بیان این که در حال حاضر ذخیره سوخت مایع فراوان است، افزود: قبل از مهرماه و با توجه به این‌که اعلام شده بود از آبان‌ماه سوخت صنایع سیمان قطع می‌شود، اعلام کرده بودیم این صنایع، می‌توانند هر میزان سوخت مایع که نیاز دارند برداشت کنند؛ صنایع سیمان نیز شروع به برداشت کرده بودند. البته برخی از صنایع از سال قبل ذخیره سوخت مایع داشتند و امسال نیز متناسب با نیازشان سوخت از ما تحویل گرفتند.

سالاری‌نسب تاکید کرد: مشکلی برای تامین سوخت جایگزین صنایع سیمان نداریم و تحویل سوخت نیز در حال انجام است؛ ضمن این که با هماهنگی دیسپیچنگ گاز و برق، به صنایعی که سوخت گاز آنها قطع می‌شود، سوخت دوم به قیمت گاز مصرفی آنها و به صورت اعتباری تحویل می‌شود.

 کرامت ویسی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی نیز پیش از این گفته بود تسهیلاتی ایجاد شده است تا صنایع بتوانند حتی در صورت تأمین نشدن نقدینگی، سوخت را به‌صورت اعتباری خرید کنند. همچنین صنایع دیگری که امکان استفاده از سوخت دوم را دارند، امکان تأمین آن در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با همان قیمت‌ یارانه‌ای وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.