محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قزوین اعلام شد

رئیس پلیس راهور شهرستان قزوین از اعمال محدودیت های ترافیکی برای تسهیل در تردد و فعالیت دسته جات عزاداری و خیل عزاداران حسینی (ع) در شهر قزوین خبر داد.

محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قزوین اعلام شد

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ حمید علایی فر افزود: در روز تاسوعا به دلیل برگزاری اجتماع عزاداران حسینی محدودیت ترافیکی از چهارراه شهدا(سپه)، خیابان شهدا تا سه راه شهربانی و همچنین خیابان پیغمبریه از ساعت هشت صبح تا اذان ظهر برقرار است و خودروها باید از مسیرهای جایگزین حرکت کنند.

این مسوول انتظامی گفت: در روز عاشورا نیز به دلیل حرکت دسته جات عزاداری و هیات های مذهبی به سمت امامزاده حسین(ع) از صبح تا بامداد تقاطع کمربندی جمهوری اسلامی در چهارراه ایران گاز به سمت خیابان سلامگاه، میدان آزادی به سمت خیابان پیغمیریه، چهارراه شهدا تا خیابان شهدا و سه راهی شهربانی مسدود است.

وی در ادامه با اشاره به حرکت دسته جات عزاداری قزوین به سمت امامزاده سلطان سیدمحمد(ع)،گفت: محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به این امامزاده از جمله در سه راهی اسدبادی، مولوی و منتظری و چهارراه بازار به سمت مولوی نیز امشب برقرار می شود.

حمید علایی فر با دعوت از شهروندان برای همکاری با پلیس راهور، از رانندگان خواست تا در روزهای عاشورا و تاسوعا از پارک خودرو در مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی و انسداد خودداری کنند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.