محرمی: ۹۹ درصد نه، ۱۰۰ درصد دربی را می‌بریم/ باید یادی از مرحوم فریبرز مرادی بکنیم

مدافع چپ سابق پرسپولیس گفت: امیدوارم باشگاه پرسپولیس روز جمعه و در دربی یاد فریبرز مرادی بازیکن فقید این باشگاه را زنده نگه دارد.

مجتبی محرمی افزود: دربی که می شود خبرنگاران می آیند سراغ امثال من و درباره دربی و خاطراتی که از ما به جای مانده سوال می کنند. از جنجال ها می پرسند و آن لحظات خاص اما از همه رسانه ها درخواست می کنم این یکی دو روز به مرور خاطرات و عملکرد آنهایی بپردازند که زمانی در دربی ها بهترین عملکرد را داشتند اما حالا در میان ما نیستند. من این روزها در ذهنم خاطره ای که با زنده یاد فریبرز مرادی داشتم را مرور می کنم.

محرمی در ادامه افزود: فریبرز غریبانه از میان ما رفت و متاسفانه پس از رفتن او در سالروز درگذشتش هم آنطوری که باید رسانه ها و ما پیشکسوتان و حتی باشگاه و فدراسیون فوتبال یاد فریبرز مرادی را گرامی نداشتیم. این کم لطفی همه ما بوده، فریبرز بازیکنی بود که چه از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی ممتاز بود. من امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورتی که برای آنها مقدور است شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان پرسپولیس با عکس فریبرز وارد میدان شوند.

مجتبی محرمی تصریح کرد: یادم هست اولین دیداری که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم دربی بود. اواخر دهه شصت بود و فینال جام حذفی. قلعه نویی و شکورزاده تازه به استقلال آمده بودند. من و کریم باوی هم همین طور، آنها از ابتدا به میدان رفتند اما من و باوی نیمکت نشین بودیم. در آن بازی که پرسپولیس در ضربات پنالتی برنده شد. فریبرز مرادی دقیقه ۶۰ مصدوم شد و من به جای او به زمین رفتم. فریبرز دفاع راست بود و من مدافع چپ اما هر دوی ما در آن بازی در پست هافبک دفاعی بازی کردیم.

محرمی در ادامه خاطر نشان کرد: الان که این حرف ها را می زنم یاد پاس گل های فریبرز مرادی در دربی به فرشاد پیوس و رضا عابدیان می افتم. پاس گل هایی که باعث شد پرسپولیس یکی از این دربی ها را ببرد و در یک دربی دیگر هم به نتیجه مساوی دست پیدا کند. امیدوارم این حرف ها بهانه ای باشد برای زنده نگه داشتن نام فریبرز مرادی که واقعا از نظر اخلاقی نمونه بود اما متاسفانه کم لطفی ها باعث شده تا یادی از او نشود.

محرمی درباره بازی روز جمعه گفت: ۹۹ درصد هم نه. ما صد در صد دربی را می بریم. شک نکنید پرسپولیس برنده بازی خواهد شد. به این موضوع که پرسپولیس در فصل جاری نتیجه نگرفته هم توجه نکنید. مگر پرسپولیس فصل گذشته نتایج خوبی می گرفت؟! پارسال هم اوضاع مناسب نبود اما دیدید که پرسپولیس ده نفره و در شرایطی که دو بر صفر عقب بود، دربی را برد.

مدافع اسبق تیم ملی در پایان گفت: پرسپولیس بهترین ها را دارد. ما مدافعان تیم ملی، گلر تیم ملی و بهترین مهاجمان ایران را در اختیار داریم. این بچه ها باید خودشان را باور کنند. آنها می توانند در این بازی دل هواداران را شاد کنند. من که خیلی امیدوارم این بازی را با یک نتیجه خوب به پایان برسانیم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.