محرومیت ابراهیم‌زاده و جریمه نقدی پرسپولیس

دیدار دو تیم شهید منصوری قرچک و میثاق تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از هفته اول در حالی برگزار شد که به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی، این دیدار نیمه تمام ماند.

به گزارش فارس برهمین اساس کمیته انضباطی با توجه به گزارشات رسیده از داور و مسئولین برگزار کننده مسابقه تیم شهید منصوری قرچک را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در اولین مسابقه‌ای که میزبان هستند و به پرداخت ۳۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و نتیجه این دیدار را ۷ بر صفر به نفع تیم میثاق تهران اعلام کرد. ضمن اینکه کمیته انضباطی به اکبر تقوی از تیم شهید منصوری قرچک و سهراب خلیلی از تیم میثاق تهران تذکر داد که از تکرار درگیری‌های لفظی خودداری کنند و در صورت تکرار جرایم سنگین تری برایشان در نظر گرفته می شود.

*جریمه نقدی و محرومیت برای ابراهیم زاده

دیدار دو تیم ذوب آهن و داماش گیلان ازسری رقابتهای لیگ برتر فصل یازدهم در تاریخ ۳۰/۲/۹۱ در اصفهان برگزار شد که از سوی ابراهیم زاده-سرمربی سابق ذوب آهن و سرمربی فعلی تیم نفت تهران اظهاراتی بر علیه یکی از مسئولان فدراسیون انجام داده است. پس از بررسی و احضار ابراهیم زاده به کمیته انضباطی و عدم حضور وی در مهلت های داده شده به جهت ارائه توضیحات، ابراهیم زاده طبق بند دو ماده ۲۳ آئین نامه کمیته انضباطی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای تیم فولاد مبارکه سپاهان

دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و راه آهن شهر ری در حالی ۱۰/۵/۹۱ در فولاد شهر برگزارشد که راه آهن شهر ری از سوی تماشاگران تیم میزبان تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس تیم فولاد مبارکه سپاهان به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه و محرومیت برای سرمربی و تیم گهر درود

دیدار دو تیم پیروزی تهران و گهر درود به میزبانی تیم گهر در آزادی برگزار شد که مهدی تاتار-سرمربی تیم گهر درود پس از پایان مسابقه به داخل زمین آمده و به تیم داوری اعتراض و اهانت کرد. ضمن اینکه تماشاگران تیم گهر درود نیز در زمان بازی چندین بار اقدام به پرتاب سنگ و اشیای مختلف کرده‌اند.

بر همین اساس کمیته انضباطی به دلیل تخلفات مهدی تاتار-سرمربی تیم گهر درود وی را به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران تیم گهر درود، این تیم به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت تکرار تخلفات در مسابقه بعدی، مسلما تیم با کسر امتیاز مواجه خواهد بود.

ضمن اینکه هر دو تیم در شروع نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شدند. بر همین اساس تیم پرسپولیس تهران و گهر درود به پرداخت ۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

گفتنی است، رای صادره به استثناء جریمه نقدی تیم گهر درود که با رعایت مقررات قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است، به استناد مقررات ماده ۱۵ آئین نامه انضباطی قطعی است.

جریمه نقدی برای تیم صبا قم

دیدار دو تیم صبا قم و ملوان بندر انزلی از سری رقابتهای لیگ برتر در قم در تاریخ ۹/۵/۹۱ برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم صبا قم در دقایق ۵۲ ، ۵۵ و ۷۵تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس تیم صبای قم به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.