محرومیت افشین نورورزی بخشیده شد

۰۳م اسفند ،

 به نقل از سایت خبری فدراسیون تنیس روی میز، محمد زارع پور در مصاحبه با این سایت اعلام کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری و با توجه به نزدیک بودن ایام عید باستانی نوروز محرومیت قطعی افشین نوروزی بخشیده شد.

رئیس فدراسیون همچنین اعلام کرد: پس از برگزاری نشست کمیته استیناف، محرومیت قطعی این بازیکن کاهش یافت و من هم حکم کمیته استیناف را پذیرفتم، اما با توجه به سوابق ارزشمند این بازیکن در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و همچنین شرایط تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر تصمیم گرفتم تا محرومیت قطعی این بازیکن بخشیده شود.

وی در ادامه افزود: فدراسیون خانه دوم همه ورزشکاران و ملی پوشان کشور است و هرگز فدراسیون قصد ضربه زدن به هیچ یک از اعضای خانواده خود را ندارد.

زارع پور با اشاره به میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) و نزدیک شدن ایام نوروز تاکید کرد: در ماجرای محرومیت نوروزی عده ای تعجیل کردند و با تصمیم های اشتباه سبب به وجود آمدن شرایط نامناسبی شدند.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: هیچ بازیکنی حق دخالت در امور اجرایی فدراسیون را ندارد. انتقاد حق بازیکن است و در تمام مدت حضورم در فدراسیون از انتقاد های سازنده ، اصولی و بدون غرض با آغوش باز استقبال کردم.

وی همچنین اعلام کرد: من نه تنها نوروزی را بلکه تمامی بازیکنان پینگ پنگ ایران را همچون فرزند خود می‌دانم و هرگز دوست ندارم به آنها آسیبی برسد.

حکم کمیته استیناف نوروزی شامل موارد زیر بود که موارد اول و چهارم آن توسط محمد زارع پور رئیس فدراسیون بخشیده شد.

۱-محرومیت قطعی از حضور در میادین و مسابقات ورزشی به مدت سه ماه که ۲۸ روز آن سپری شده است.

۲- محرومیت تعلیقی از حضور در میادین و مسابقات ورزشی به مدت شش ماه با طول دوره تعلیق یکسال.

۳- محکومیت قطعی به پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی که می بایست حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ رای به حساب شماره ۱۸۶۹۵۵۷۷۷۰ بانک ملت به نام فدراسیون تنیس روی میز واریز گردد.

۴- محکومیت قطعی به اعلان عمومی مراتب عذرخواهی رسمی از مسئولین فدراسیون و نیز تکذیب موارد مطروحه در ارباب جراید و رسانه های گروهی از طریق انتشار یافتن در سایت رسمی فدراسیون، حداکثر ظرف مدت یک هفته پس از تاریخ ابلاغ رای.

به گزارش فارس زارع پور در حالی نوروزی را بازیکن ارشمند تیم ملی خوانده است که بلافاصله پس از انجام مصاحبه او را از اردوی تیم ملی اخراج کرده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.