محسنیان راد وضعیت کتاب های حوزه هنر و رسانه را بررسی می کند

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۰۴:۲۳:۵۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- بررسی وضعیت نشر کتاب های حوزه هنر و رسانه، موضوع نشستی از سرای اهل قلم در روز پنجم نمایشگاه است که با حضور محسنیان راد، استاد ارتباطات دانشگاه تهران برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، اصغر فهیمی دیگر کارشناس این نشست است که ساعت ۱۳٫۳۰ تا ۱۴٫۴۵ روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در محل غرفه سرای اهل قلم نمایشگاه برگزار می شود.
در این روز همچنین شورای گسترش زبان فارسی نشستی را از ساعت ۱۰٫۳۰ تا ۱۱٫۴۵ با حضور عباسعلی وفایی و تعدادی از کارشناسان خارجی برپا و پس از آن از ساعت ۱۲ تا ۱۳٫۱۵ نشست آموزش زبان فارسی به خارجیان با حضور عباسعلی وفایی، احمد صفار مقدم و چند مهمان خارجی برگزار می شود.
«آذرسا: سامانه یکپارچه دیجیتال کتابخانه مجلس شورای اسلامی» نشست دیگر سرای اهل قلم در روز پنجم است که از ساعت ۱۵ تا ۱۶٫۱۵ دقیقه برگزار و در آن رسول جعفریان، محمد آباقری، طیرانی و سیده افروز حسینی شکرایی حضور دارند.
نشست پایانی این روز به رونمایی و نقد و بررسی کتاب « وحدت ادیان و مولانا» مربوط می شود که محمود شالویی، محمدعلی خبری، توفیق سبحانی، مصطفی اسدزاده و علاءالدین رحیمی در آن دیدگاه های خود را در خصوص این اثر بیان می کنند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۶۲۳۵۷۰۵۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.