محسن رضایی: یارانه سبز می‌دهم؛ شکست ناپذیریم

جناح‌ها سراب درست نکنند

ایران > انتخابات
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جناح‌های سیاسی جریان انتخابات را گل‌آلود نکنند، گفت: جناح‌های سیاسی سراب درست نکنند چرا که سراب در این شرایط به ضرر همه است و همه آسیب می‌بینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در جمع مردم شهرستان نکا با بیان اینکه باید فضای انتخابات را برای آسایش مردم آماده کنیم، گفت: امروز جای گل‌آلود کردن فضای امن سیاسی نیست بلکه در این شرایط سخت اقتصادی باید اقتصاد را مردمی کنیم.

رضایی با یادآوری دوباره «یارانه سبز» به عنوان یکی از برنامه‌هایش گفت: در ۸ مورد به کشاورزان ایرانی یارانه سبز می‌دهیم. خارج‌ کردن کشاورزی از وضعیت سنتی، اختصاص یارانه آبیاری تحت فشار، وام صنعتی و صنایع تبدیلی در تمام بخش‌های کشاورزی از برنامه‌هایم است که در صورت اجرای آنها کشاورزی توسعه پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه یارانه سبز ضد تورم است، خاطرنشان کرد: در این راستا یارانه قدیم را نیز ادامه می‌دهیم و یارانه سبز نیز مکمل یارانه قبل است. یارانه سبز، تولید و اشتغال را بالا می‌برد و در این طرح مزارع رونق می‌گیرند. یارانه درآمدی را هم دو سال پیش خودم به احمدی‌نژاد پیشنهاد دادم و در صورت پیروزی در انتخابات، با قوت این مسئله را پیگیری می‌کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان طور که با جدیت، شکست‌ناپذیری خود را در جنگ نشان دادیم، در این برهه نیز در صحنه اقتصادی شکست‌ناپذیری خودمان را نشان خواهیم داد.

وی با اشاره به گرانی و بیکاری در کشور، متذکر شد: این مسئله نیازمند نسخه تازهی است چرا که بیکاری بیماری است و با شعار درمان نمی‌شود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.