محسن شادی المپیکی شد

محسن شادی قهرمان کشورمان در ماده روئینگ تک‌نفره سنگین وزن مردان در مسابقات انتخابی المپیک کره جنوبی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ در قاره آسیا امروز با برگزاری رقابت های نیمه نهایی ادامه یافت و محسن شادی یکی از نمایندگان شایسته کشورمان در ماده تکنفره سنگین وزن به مصاف حریفان خود رفت. شادی که پیش از این شایستگی های خود را در مسابقات مختلف نشان داده و برای کشورمان افتخار آفرینی کرده بود، اینبار نیز برای کسب سهمیه و شانس حضور در المپیک به مصاف حریفان خود رفت.

وی که در این مرحله در گروه دوم حضور داشت، با احرام احرام از اندونزی، سائو وا سو از هنگ کنگ، ساواران سینگ از هند، سرگی تیان از ازبکستان و ولی الله خان از پاکستان به رقابت پرداخت. با آغاز این مسابقه حساس شادی و سینگ از هند در رقابتی پایاپای حرکت می کردند به طوری که تنها با اختلاف چند صدم ثانیه مسافت ۱۵۰۰ متر را به پایان رساندند. در ۵۰۰ متر پایانی سینگ شتاب قایق خود را بیشتر کرد اما قایقران کشورمان که با سن کم خود تجربه بالایی دارد فشار زیادی به خود وارد نکرد و تنها با حفظ فاصله با قایق سوم با زمان ۷:۰۹٫۸۴ دقیقه از خط پایان گذشت و مقام دوم را کسب کرد و علاوه بر صعود به فینال A مسابقات برای دومین بار پیاپی جواز حضور در المپیک لندن را دریافت کرد. در این رقابت ساواران سینگ از هند با زمان ۷:۰۲٫۲۴ دقیقه اول و سائو وا سو از هنگ کنگ با زمان ۷:۱۲٫۴۰ دقیقه سوم شدند.

شایان ذکر است در گروه اول این مرحله مینگ هویی ونگ از چین تایپه، ولدویسلاو یاکوولو از قزاقستان، دونگ یونگ کیم از کره جنوبی، حیدرنواز از عراق، یوشی مچی نی شی مورا از ژاپن و لینه نگوین ون از ویتنام با هم مسابقه دادند که در نهایت مینگ هویی ونگ از چین تایپه با زمان ۷:۱۱٫۱۶ دقیقه اول ، ولدویسلاو یاکوولو از قزاقستان با زمان ۷:۱۱٫۲۲ دقیقه دوم و دونگ یونگ کیم از کره جنوبی با زمان ۷:۱۱٫۵۰۷ دقیقه سوم شدند.

مسابقه فینال نیز فردا برگزار خواهد شد و محسن شادی برای کسب عنوان اول به مصاف حریفان خود خواهد رفت.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.