محسن شریفیان با لیان در فستیوال راین‌فارست

۰۱ تیرماه ۱۳،

گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان در فستیوال راین فارست در شهر ˝کوچین˝ مالزی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، از نکات متفاوت حضور گروه موسیقی لیان در این فستیوال بین‌المللی حضور محسن شریفیان به عنوان مدیر ورک‌شاپ سازهای بادی است.

در این برنامه راسموس فریبو، نوازنده ساکسیفون و جاکوب هولدسن، نوازنده ترامپت، آندرس رینگارت، نوازنده ترومبون از دانمارک، آنتوان اسمیرینوف، نوازنده نی انبان از روسیه، ایون دیلون نوازنده نی انبان از ایرلند، آندور وگ نوازنده کروات (ساز بومی دیپل) و آرون مارتین نوازنده دیدجریدو از استرالیا حضور دارند که در انتها قطعه‌ای را با هم بداهه‌نوازی خواهند کرد.

در پایگاه رسمی فستیوال راین فارست در معرفی محسن شریفیان آمده: “محسن شریفیان در مرکز ریتم‌هایی که بی‌وقفه اوج می‌گیرند و در میان اشعاری که گروهش فریاد می‌زنند پرده شور انگیزی کنار می‌کشد؛ نیرویی از باطن بغض گرفته ملودی‌های دیرین نی انبانش و هیجانی که هیچ کس را یارای ایستادگی در برابرش نیست، می‌نوازد و می‌رقصد و همه شنوندگان را همراه با دیگر اعضاء گروه به همراه خود به اوج می‌برد.”

محسن شریفیان در مورد حضورش در این فستیوال گفته: “ما به صورت مستقل به مالزی دعوت شدیم و این خارج از همکاری‌های ما با مر کز موسیقی است.”

فستیوال جهانی موسیقی راین فارست مالزی برای چهارمین سال پیاپی در میان ۲۵ فستیوال اول جهان جایگاه خود را حفظ کرده است. این جشنواره که قدمتی ۱۶ ساله دارد هر ساله در شهر “کوچین” مالزی با حضور گروه‌های مطرحی از سراسر جهان برگزار می‌شود. گروه لیان علاوه بر این دو اجرا در دانشگاه تایلور کوالالامپور هم اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.