« محسن چاووشی » از ایران می‌رود؟

طبق شنیده های کافه موسیقی محسن چاوشی قصد دارد برای همیشه ایران را ترک کند و عطای موسیقی داخلی را به لقایش ببخشد و کارش را در خارج از کشور پیگیری نماید. اگرچه این تصمیم در نظر اول کمی ناگهانی به نظر می رسد اما ریشه آن را در رابطه محسن به هوادارانش می توان جست و جو کرد.

چاوشی چند ماهی می شد که از غار تنهایی خود بیرون آمده بود و با حضور در دنیای اینترنت به صورت مستقیم با مخاطبینش در ارتباط بود و با آن ها گفت و گو می کرد اما انگار انتظارات نابه جای مخاطبینش و از او باعث ایجاد کدورت بین آقای خاص و آن ها شده است و محسن که همیشه بهترین ها را برای مخاطبینش آرزو می کرد انگار کاسه صبرش لبریز شده و تصمیم به مهاجرت گرفته است.

وقتی با چاوشی تماس گرفتیم تا صحت و سقم این این ماجرا را از زبان خودش جویا شوم محسن گفت: «فعلاً دوست ندارم در این مورد صحبت کنم، می خواهم در آرامش باشم و ترجیح می دهم در حال حاضر اظهار نظری در این باره نداشته باشم.»

چاوشی فعلا قصد دارد در این باره سکوت کند اما باید دید در روزهای آینده آقای چاوشی در نهایت چه واکنشی درمورد این ماجرا خواهد داشت. این خبر را از در روزهای آینده از کافه موسیقی پیگیری کنید.

از سوی دیگر علی پهلوان خواننده خوب کشورمان که با حضور در گروه آریان به اسم و رسم خوبی دست پیدا کرده بود قصد دارد برای همیشه ایران را ترک و به کانادا مهاجرت کند.

پهلوان که این روزها درگیر انجام کارهای نهایی جدید ترین آلبوم گروه محبوب آریان است از قرار معلوم مانند محدرضا گلزار، نینف امیرخاص، سحر کاشمری و برزو بدیهی عزم جدایی از گروه آریان را در سر دارد و قصد دارد به همراه همسرش زندگی خود را در خارج از کشور ادامه دهد. با توجه به تصمیم پهلوان که به نوعی سرپرست گروه آریان هم محسوب می شود به نظر می رسد آلبوم بعدی آریان، آخرین آلبوم آریان خواهد بود و بعد از این باید به نبودن آریانی ها عادت کنیم. پیش از این پیام صالحی هم با انتشار آلبومی انفرادی شایعه جدایی خود را از گروه آریان تقویت کرده بود.


بهگر | خواندنی – دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.