محصول تازه سامسونگ در نمایشگاه CES

۲۰م آذر ،

فاوانیوز: کمتر از ۷ ماه از زمان عرضه تلفن هوشمند Galaxy S3 توسط سامسونگ می‌گذرد اما به‌نظر می‌رسد گذشت همین زمان کوتاه برای این شرکت کافی است تا پرچمدار تازهی را به خانواده کهکشانی خود اضافه نماید و از چهارمین نسل سری S پرده‌برداری کند.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از وبلاگینا؛ بر اساس حدس و گمان‌هایی که در این رابطه زده می‌شود، انتظار می‌رود تا سامسونگ از مدل بعدی سری اس یعنی Galaxy S4 پرده‌برداری کند.
 
طبق ویدیویی که در وبلاگ سامسونگ انتشار یافته است، این شرکت قصد دارد محصول تازهی را در زمان برگزاری این نمایشگاه به کاربران خود معرفی کند. در سپتامبر قبل، خبرگزاری Korea Times اعلام کرد که S4 در کنگره جهانی موبایل و در ماه فوریه در شهر بارسلون معرفی خواهد شد اما حالا هیچ بعید نیست که سامسونگ زودتر از موعد ممکن اقدام به معرفی مدل تازه این خانواده نماید؛ هر چند که نمایشگاه MWC محل مناسب‌تری برای معرفی گوشی تازه این شرکت نسبت به CES به‌نظر می‌رسد.
 
نمایشگاه CES که قرار است حدود ۱ ماه دیگر در لاس وگاس برگزار شود، طبق معمول سال‌های قبل میزبان شرکت‌های بزرگ فناوری جهان است تا با کمک آن‌ها، محصولات تازهی به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.