محله حکیمیه عاری از هرگونه آلودگی محیطی – اخبار اجتماعی

رئیس اداره زیبا سازی منطقه ۴ گفت: اداره خدمات شهری ناحیه ۸ در راستای نظافت شهری طی هفته گذشته اقدام به نخاله کشی و پارکسازی زمین‌های بایر در معابر محله حکیمیه کرد.

ذبیح اله حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:‌ در راستای ارتقای منظر شهری و سلامت شهر، اداره خدمات شهری ناحیه ۸ اقدام به پاکسازی و نخاله کشی زمین‌های بایر خیابان سازمان آب و مقدس به متراژ ۵ هزار متر مربع کرد.
رئیس اداره زیباسازی منطقه ۴ ادامه داد:‌ به منظور رفع آلودگی‌های زیست محیطی و نظافت و سلامت شهر،‌ واحد خدمات شهری ناحیه ۸ اقدام به لایروبی و شستشوی نهرهای بلوار بهار و فرعی‌های آن کرد.
در ادامه مهدی ناظریه رئیس اداره ساماندهی منطقه ۴ تصریح کرد:‌ پیرو بخشنامه و ابلاغیه‌های موجود در خصوص لزوم جمع آوری و انتقال پرنده فروشی‌های سطح شهر به حاشیه بزرگراه آزادگان واقع در منطقه ۱۸ شهرداری تهران،‌ اداره ساماندهی منطقه ۴ طی یک طرح ضربتی به تمامی نواحی ۹ گانه منطقه جهت شناسایی و بروز رسانی اطلاعات موجود صنف موصوف و تشکیل پرونده در خصوص آنها ابلاغ و تایید کرد.
ناظریه بیان کرد:‌ با توجه به بیماری‌های مشترک بین پرندگان و انسان،‌ انتقال این صنف طی چند سال اخیر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و انتقال تمام واحدهای پرنده فروشی در دستور کار شرکت ساماندهی قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا کارشناسان ساماندهی نواحی نسبت به انجام بازدیدهای میدانی از سطح محدوده با همکاری کارشناسان اداره ساماندهی منطقه اقدام کرده و با شناسایی واحدهایی که به طور غیر قانونی شکل گرفته و یا به آراء صادره تمکین نکرده‌اند،‌ ضمن صدور اخطارهای لازم نسبت به تشکیل پرونده ساماندهی و یا در صورت لزوم نسبت به پرونده حقوقی جهت طرح در مراجع قضایی در خصوص واحدهای موصوف اقدام کرده‌اند و در پایان این طرح به ۱۰ واحد اخطار داده شده و ۲ واحد به واحد حقوقی منطقه ارجاع داده شد./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.