محمدابراهیم امامی خبر داد: تعویق دیدار پرسپولیس و هیات کشتی فارس به درخواست فارسی‌ها

۱۵اردیبهشت،

سرپرست سازمان لیگ برتر کشتی ایران گفت: تعویق مسابقه پرسپولیس تهران و هیات کشتی فارس به درخواست مسئولان فارس و با استقبال پرسپولیسی‌ها صورت گرفت.

محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برنامه‌ریزی لیگ قبلا صورت گرفته بود ولی به سبب تداخل مسابقه پرسپولیس تهران و هیات کشتی فارس از هفته پنجم لیگ برتر کشتی فرنگی با رقابت‌های انتخابی مرحله اول تیم ملی کشتی فرنگی، آقای عرب، رییس هیات کشتی فارس در نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کرد که این مسابقه به زمان دیگری موکول شود.

وی افزود: تلفنی با آقای عرب صحبت داشتم. دلایلش برای تعویق این مسابقه منطقی بود، چون کشتی‌گیران فارس جوان می باشند و اکثرا در انتخابی تیم ملی حضور دارند. به همین سبب بهتر دیدیم که این دیدار به زمان دیگری منتقل شود که پرسپولیسی‌ها هم با توجه به مشکلاتی که داشتند از آن استقبال کردند. این برنامه لیگ قبل از حضور من اعلام شده بود و بهتر دیدیم که برای برگزاری این مسابقه اجباری به کار نبریم تا کشتی‌گیران جوان به راحتی در انتخابی مرحله اول تیم ملی کشتی فرنگی شرکت کنند.

سرپرست سازمان لیگ برتر کشتی در پایان گفت: تاریخ دقیق این مسابقه را اعلام می‌کنیم ولی مطمئنا پیش از آغاز دور برگشت این رقابت انجام خواهد شد. ضمن این‌که ۲۲ اردیبهشت در جلسه‌ای با حضور مسئولان تیم‌ها دربارهٔ نحوه و زمان برگزاری دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی تصمیم خواهیم گرفت تا این مسابقه‌ها بیش از این طولانی نشود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.