محمدمهدی فرقانی:اختتامیه جشنواره هنر و رسانه “روز شهدای خبرنگار” است

اختتامیه جشنواره هنر و رسانه روز شهدای خبرنگار با تقدیر از اهالی برتر رسانه برگزار می‌شود.

محمد مهدی فرقانی،دبیر علمی جشنواره هنر و رسانه در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌”جشنواره هنر و رسانه “زیر نظر معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به هدف جشنواره هنر ورسانه تصریح کرد:هدف از برگزاری جشنواره هنر و رسانه ، ارزیابی محتواهای هنری مطبوعات و نیز رسانه رادیو و تلویزیون است.
فرقانی با اشاره به تاکید معاونت هنری اظهارداشت:معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد جایگاه هنر در رسانه ها و چگونگی پرداختن به محتواهای هنری را ارزیابی کند.

*از اصحاب رسانه تقدیر می‌شود
دبیر علمی جشنواره هنر و رسانه افزود:تمامی خبرگزاری‌ها و نیز سایت‌های خبری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد:رسانه‌ها و خبرگزاری‌هایی که جدی‌تر به جایگاه هنر در رسانه خود بپردازند مورد توجه بیشتر معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهند گرفت.
فرقانی با اشاره به بخش‌هایی که در مطبوعات مورد نظر و توجه قرار خواهند گرفت،اظهارداشت: گزارش خبری،گزارش توصیفی و تحلیلی،سرمقاله و مقاله ،یادداشت و نقد و تحلیل مصاحبه و عکس از بخش‌های مسابقه جشنواره هنر و رسانه است.
وی درخصوص بخش‌های مربوط به مطبوعات ادامه داد:ارسال آثار در بخش خبرگزاری‌های رادیو و تلویزیون،به انواع گزارش‌های خبری و توصیفی،تحلیلی و برنامه سازی خلاصه می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم و ارتباطات تصریح کرد:جشنواره هنر ورسانه آثار علاقمندان را از اول شهریور ۹۰ تا اول شهریور ۹۱ مورد بررسی قرار می‌دهد و علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا اوایل شهریور ۹۱ بیشتر فرصت ندارند.

* هیئت داوران همه صاحب نامند

فرقانی با اشاره به هیئت داوران افزود:اعضای هیئت داوران باید جز چهره‌های صاحب نام هنری و مطبوعاتی باشند.
دبیر علمی جشنواره ادامه داد:اختتامیه جشنواره هنر و رسانه آذرماه،همزمان با روز شهدای خبرنگار برگزار می‌شود/ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.