محمدی: قلعه نویی مخالف جدایی ام بود

محمد محمدی دروازه بان فصل گذشته داماش گیلان که قرار بود سال بعد در استقلال بازی کند به یکباره سر از راه آهن درآورد و قراردادش را با آبی ها فسخ کرد.

به گزارش گل بعد از فسخ قرارداد محمدی با استقلال این موضوع مطرح شد که او مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از این باشگاه بابت خسارت فسخ قراردادش دریافت کرده ولی محمدی این موضوع را با صراحت تکذیب می کند.او می گوید:«اینکه می گویند بابت فسخ قرارداد ۲۰۰ میلیون از استقلال گرفتم دروغ است و من برای این کار حتی یک ریال هم پول نگرفتم.فقط قرار شد استقلال طلبی که مربوط به زمان حضورم در این تیم است را پرداخت کند در ضمن من پولی می گیریم که برایش عرق ریخته ام.»

او در مورد حضورش در راه آهن ادامه می دهد:« هنگامی که دیدم علی دایی به راه‌آهن برگشت، با قلعه‌نویی صحبت کردم و نزدیک به یک ساعت جلسه گذاشتیم و توانستم موافقت ایشان را بگیرم که از استقلال جدا شوم.خیلی مخالفت کرد اما به خاطر شرایطم پذیرفت که به راه‌آهن بروم. من ۱۲ روز با استقلال بدنسازی کردم و چند روز در کنار دوستان قدیمی‌ام بودم اما بهتر این بود که از استقلال جدا شوم تا دوستی‌ها ادامه داشته باشد.»

محمدی در خصوص شایعه اختلاف با مهدی رحمتی می گوید:«اتفاقاً دیروز با رحمتی صحبت کرده‌ام و هیچ مشکلی در این مسئله نیست. تحمل یکسری از چیزها برای من سخت بود که اصلاً این مسائل فوتبالی و فنی نیست. شاید خیلی‌ها بگویند که محمدی به خاطر بازی نکردن از استقلال جدا شد اما سر سوزنی در این خصوص بحث ندارم و خود قلعه‌نویی می‌داند که دلایلم را فقط به شخص ایشان گفتم.»

محمدی در مورد شرایط راه‌آهن و اینکه تیم خیلی دیر بسته شده می گوید:«از نظر حرفه‌ای سخت است اما همه می‌دانند که دایی مربی باهوشی است و مطمئن باشید در اولین تعطیلی لیگ بعد از ماه مبارک رمضان امتیازات خوبی می‌گیریم و فصل خوبی خواهیم داشت.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.