محمدی گلپایگانی: من که این چند دوره در خدمت مقام معظم رهبری بودم، نمی‌دانستم ایشان به چه کسی رای داده‌اند

۱۱اردیبهشت،

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اولین اجلاس شوراهای نواحی و مناطق مجالس و افتتاحیه مجتمع فرهنگی _ آموزشی محراب، اظهار داشت: مجلس خبرگان یعنی کسانی که مستقیما در سرنوشت کشور موثرند و مطابق قانون نیز وظایف مشخصی دارند. این مجلس متشکل از مجاهدین، علمای بزرگ و صاحب نظری است که ریاست آن با آیت الله مهدوی‌کنی است.
اهم اظهارات رییس دفتر مقام معظم رهبری را به نقل از باشگاه خبرنگاران بخوانید؛
* با همه نارسایی و گرانی‌هایی که وجود دارد، باید توجه داشته باشیم که خروجی انقلاب برای این ملت و ملت‌های دیگر جهان چه بوده است؟
*نطق رسای مقام معظم رهبری در سالن اجلاس و در جمع علمای اسلامی که اکثریت آنها اهل سنت بودند، یک دستاورد بزرگی است؛ همه مزایای مقام معظم رهبری یک طرف و قدرت بیان ایشان نیز یک طرف. شما می دانید که اگر ایشان یک باب را کم یا بسیار کنند، روی آن تفسیر می‌کنند اما در این اجلاس ۵ سرفصل مهم را بیان فرمودند و براساس خبرهایی که دادند، همه حاضران در اجلاس محو سخنان ایشان شده بودند.
*ما طی چند روز آینده انتخابات سرنوشت سازی را در پیش داریم و هر کدام از شما ائمه جماعات نیز مورد اعتماد اهالی آن مسجد میباشید. ائمه جماعات معیارها را در نظر بگیرند و مردم را هدایت کنند.
*مقام معظم رهبری فرمودند؛ مراقب باشید که ۴ سال یا ۸ سال سرنوشت اجرایی کشور را به دست چه کسی می‌دهید. البته جای نگرانی نیست و کشتیبان بیدار است و عنایات و هدایت خداوند هم به موقع انجام می‌شود.

* بنده که این چند دوره خدمت مقام معظم رهبری بوده‌ام، نمی دانستم که ایشان به چه کسی رای داده‌اند و اهل خانه‌شان هم نمی‌دانستند. البته ممکن است کسی حدس بزند اما کسی از دل ایشان خبر ندارد و بارها نیز مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بنده یک رای دارم و از آن هم هیچ کسی خبر ندارد.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.