محمد بنا: از انتخاب چمن گلی خوشحالم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: انتخاب عبداله چمن گلی از سوی فیلا به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۲ دنیا افتخار دیگری برای کشتی ایران است.
 
محمد بنا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از آنکه عبداله چمن گلی به عنوان بهترین مربی دنیا در سال ۲۰۱۲ معرفی شد برخی آقایان و به قول خودشان دوستداران کشتی این موضوع را طوری جلوه دادند که من از این انتخاب ناراحت هستم.
 
وی بابیان این که انتخاب چمن گلی از سوی فیلا صورت گرفته ادامه داد: نمی دانم این موضوع چه ارتباطی به من دارد.در سال ۲۰۰۹ عبداله زارع بهترین مربی دنیا شد، در سال ۲۰۱۱ این افتخار به محمد بنا رسید و در سال ۲۰۱۲ عبداله چمن گلی از سوی فیلا انتخاب شد که این موضوع باعث افتخارنه تنها کشتی بلکه ورزش کشور است.
 
بنا با بیان این که چمن گلی با پیشنهاد وی مربی تیم ملی جوانان شدتاکیدکرد: در چند روز گذشته با هیچ رسانه ای صحبت نکردم و تمامی مطالبی را که در مورد ناراحتی من مطرح شده و یا عنوان کرده اند برخی ها قصد خراب کردن محمد بنا را دارند تکذیب می کنم وبه کسانی  که ادعا می کنند دلشان برای ورزش اول کشور می سوزد توصیه می کنم به فکر خدمت به کشتی باشند نه این که با دامن زدن به حواشی موفقیت ها را زیر سوال ببرند.

سرمربی تیم ملی  کشتی فرنگی درباره نامگذاری یکی از میادین شهر تهران به نام وی اظهار داشت: مسئولان همواره به من لطف داشتند که از آنها تشکر می کنم اما  اعتقاد دارم اگر صد تا میدان هم به نام محمد بنا نامگذاری شود تاثیری در موفقیت کشتی نخواهد داشت پس تمامی مسئولان ،دوستداران واهالی کشتی باید شرایطی را فراهم آورند که کشتی ایران بتواند با اقتدار در عرصه های مهم بین المللی بزرگی کند ودر نهایت با کسب نتایج درخشان دل میلیون ها ایرانی شاد شود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.