محمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال همدان شد

۷ م دیماه ،

با اتمام مدیریت چهار ساله عباس صوفی روز قبل شاهد برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال با حضور رئیس فدراسیون بودیم که در نهایت سیدمحمد عیوقیان برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان همدان انتخاب شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان داشت: وظیفه دارم که از خدمات آقای صوفی تشکر کنم که فراز و نشیب‌های زیادی را در استان پشت سر گذاشت و نقاط مثبت خوبی برای فوتبال استان به وجود آوردند.

سیدعبدی افتخاری افزود: از سال ۸۶ استان همدان در فضای آسیا ویژن قرار گرفت و فدراسیون هم حمایت‌های خوبی انجام داد و فضای فوتبال همدان در شرایط قابل توجه شکل گرفت و در تمامی رده‌ها روند رو به رشد و پیشرفت را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه امروز همدان به عنوان یک استان صاحب فوتبال در کشور مطرح است و همه روی این استان حساب باز می‌کنند، تصریح کرد: البته از دیرباز بود استان همدان در کشور صاحب نقش و جایگاه بوده که با حضور پاس و با ایجاد فضاهای جدید و امسال هم تیم الوند با حمایت‌های بخش خصوصی پررنگ‌تر وارد عرصه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: امروز در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته‌ایم که با حمایت‌های مسئولان استان این شرایط رو به بهبود است.

این مسئول با تشکر از اعضای مجمع گفت: در سال‌های زیر ساخت‌های ورزش در استان توسعه یافته و شاهد میزبانی‌های مختلفی در استان همدان هستیم و این آمادگی را نیز داریم که میزبانی تمام مسابقات باشیم.

افتخاری خاطرنشان کرد: در کنار سخت‌افزارها در بین استان‌های کشور در دولت نهم و دهم فرصت‌های زیادی را بهره‌مند شدیم و با نیروی انسانی توانمند رویدادهای مختلفی را در ورزش استان داشتیم.

وی یادآور شد: در رشته سنگنوردی امسال استان همدان شاهد مسابقات آسیایی و میزبان جهانی است و استان آماده می‌‌شود که میزبان مسابقات تیر و مرداد سال آینده در اسکی باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه بیان داشت: فوتبال همدان در راه رشد و پیشرفت قرار گرفته و تیم‌های خوبی در این استان حضور دارند.

علی کفاشیان افزود: در لیگ برتر هم تیم پاس همدان حضور داشته و در حال حاضر دو تیم مدعی در لیگ یک دارد که با توجه به کیفیت بالای لیگ یک و حضور این دو تیم در بالای جدول دو گروه مشخص است که فوتبال استان همدان در وضعیت رو به رشد و پیشرفت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های فوتبال باید برنامه پیشرفت و توسعه فوتبال را در استان‌هایشان که سیاست اصلی فدراسیون فوتبال است به عنوان در پیش بگیرند چرا که هیئت‌های فوتبال درست مثل فدراسیون‌های کوچک می باشند.

کفاشیان گفت: استان همدان در بخش ویژن هم خوب عمل کرده که نشان می‌دهد به فوتبال پایه هم توجه ویژه‌ای دارد.

در این مجمع سید محمد عیوقیان و نصرت‌الله ملکی دو کاندیدای ریاست این هیئت بودند که در نهایت از ۲۵ رای ماخوذه عیوقیان با ۲۲ رای برای چهار سال در مسند ریاست هیئت فوتبال همدان نشست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.