محمد نوری؛ سومین هافبک گلزن تاریخ لیگ برتر

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

محمد نوری هافبک ملی پوش پرسپولیس که در بازی مقابل پیکان برای اولین بار در این فصل گلزنی نمود، مجموع گل هایش در لیگ برتر را iبه ۴۲ رساند.محمد نوری با ۴۲ گل زده سومین هافبک گلزن در تاریخ لیگ برتر است. نوری تاکنون ۱۸ گل برای پرسپولیس زده است و پیش از حضور در جمع سرخپوشان نیز ۱۸ گل برای صبای قم و ۶ گل هم برای سپاهان زده بود.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:محمد نوری هافبک ملی پوش پرسپولیس که در بازی مقابل پیکان برای اولین بار در این فصل گلزنی نمود، مجموع گل هایش در لیگ برتر را iبه ۴۲ رساند.محمد نوری با ۴۲ گل زده سومین هافبک گلزن در تاریخ لیگ برتر است. نوری تاکنون ۱۸ گل برای پرسپولیس زده است و پیش از حضور در جمع سرخپوشان نیز ۱۸ گل برای صبای قم و ۶ گل هم برای سپاهان زده بود.

در بین ۳۰ گلزن تاریخ لیگ برتر ایران،داود حقی با ۵۰ گل زده در صدر قرار دارد. محمد نوری بعد از عباس آقایی سومین هافبک گلزن است. آقایی ۴۸ گل زده است که ۸ گل اول نیز با پیراهن پرسپولیس بوده است. با توجه iبه عدم حضور آقایی در لیگ برتر، نوری ۷ گل تا شکستن رکورد او فاصله دارد و می تواند عنوان گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر را iبه خود اختصاص دهد.


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.