محمود احمدی‌نژاد وارد ساری شد

آغاز یکصدو هفتمین سفر از سفر های استانی هیات دولت؛

ایران > دولت– ممتازنیوز:
دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در یکصدو هفتمین سفر از سفر های استانی هیات دولت صبح امروز (چهارشنبه) با استقبال استاندار مازندران، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان و مدیران کل دستگاههای اجرایی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.

به گزارش ایرنا ، رییس جمهوری قرار است با حضور در میدان شهدا ساری با مردم مرکز استان مازندران دیدار کند.

افتتاح و بهره برداری از ۲۶ طرح عمرانی، تشکیل دو کارگروه صنعت و معدن و کشاورزی، حضور وزرا در شهرستان های استان مازندران، بررسی مصوبات سه دور سفر قبلی، تخصیص اعتبارات ملی برای بعضی طرح های نیمه تمام از دیگر برنامه های هیات دولت در این سفر است.

سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران دربارهٔ این سفر گفت: سفرهای استانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت، فرصتی ارزشمند برای توسعه زیرساخت ها، شکوفایی ظرفیت های منطقه ای و عمران و آبادانی کشور است.

وی همچنین گفت: دکتر ˈ محمود احمدی نژادˈ شخصا در جلسه هیات دولت، کارگروه های تخصصی کشاورزی و معدن شرکت خواهد کرد و بعضی معاونان ایشان و اعضای هیات دولت نیز به شهرستان ها سفر می کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با قدردانی از خدمتگزاران صدیق نظام مقدس اسلامی و خادمان ملت در دولت های نهم و دهم ، افزود: خدمات و دستاوردهای ارزشمند دولت های نهم و دهم باید بدرستی برای مردم تبیین و بیان شود.

وی ادامه داد: مردم مومن و متدین مازندران در همایش باشکوه استقبال از سفر چهارم رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به مازندران در میدان شهدای ساری ، به طور قطع برگ زرین دیگری در تاریخ نظام اسلامی ثبت خواهند کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.