محورهای هراز و چالوس در تعطیلات پایان هفته خبر یک‌طرفه می‌شوند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از احتمال یکطرفه شدن محورهای هراز و چالوس در تعطیلات پایان هفته خبر داد.

محورهای هراز و چالوس در تعطیلات پایان هفته خبر یک‌طرفه می‌شوند

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته گفت: برابر تمهیدات اتخاذ شده از سوی پلیس راه، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز، چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تا ساعت شش صبح روز شنبه۳۰ دی ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور کرج- چالوس نیز گفت:‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. همچنین در صورت افزایش حجم ترافیک تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز، چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت  اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین  تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه۲۹ دی از آزادراه تهران ـ شمال و میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی با اشاره به محور هراز نیز گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز، چهارشنبه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ازمحور هراز ممنوع است. در صورت سنگین بودن بار ترافیک از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزجمعه محور هراز از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.

وی تاکید کرد:‌ رانندگان و مسافران باید توجه داشته باشند که اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین به رانندگان هشدار داد که با توجه به فصل سرما، در ابتدای سفرو آغاز مسیر از پربودن باک خودرو اطمینان حاصل کنند. همچنین زنجیرچرخ را نیز به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند. رانندگی با سرعت مطمئنه و افزایش دقت در رانندگی نیز جزو مواردی است که باید مورد توجه باشد.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.