مدافع جنجالی استقلال ممنوع الخروج شد!

۲۱اردیبهشت،

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بیش از ۸۰ میلیون تومان به اداره مالیات بدهکار هستم و نمی‌توانم به سبب ممنوع‌الخروج بودن به امارات بروم.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بیش از ۸۰ میلیون تومان به اداره مالیات بدهکار هستم و نمی‌توانم به سبب ممنوع‌الخروج بودن به امارات بروم.

حنیف عمران‌زاده با ابراز ناراحتی از پاس نشدن چک اسپانسر این باشگاه اظهار داشت: متأسفانه تا به امروز تنها ۱۰ درصد از قراردادم را دریافت کرده‌ام در حالی که فقط یک روز تا پایان لیگ باقی مانده است.

وی افزود: من ۲۷۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال پول گرفته‌ام که ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به دو فصل پیش است به همین خاطر اگر آن ۷۰ میلیون هم محاسبه کنیم فقط ۱۰ درصد از قراردادم را گرفته‌ام.

وی افزود: از مسئولان باشگاه استقلال می‌خواهم حالا که اسپانسر ما استفاده‌اش را برده و از پیراهن باشگاه استقلال استفاده کرده حالا حداقل پیگیر چکی که به بازیکنان داده باشند.

وی تأکید کرد: دو فقره چک در تاریخ‌های فروردین و اردیبهشت دارم که هیچکدام از آنها پول نشده در حالی که ۵ ماه پیش و اکثر بازیکنان پول گرفتند. می‌توانستم طلبم را بگیریم در این بین وسیله نقلیه‌ام را فروختم و حالا همان ماشین دو برابر شده است. نکته جالب این جاست که بدانید به خاطر پرداخت نشدن مالیاتم ممنوع‌الخروج هستم و نمی‌توانم با استقلال به امارات بروم. در این بین سر من کلاه رفته و اسپانسر باشگاه پولم را نمی‌دهد.

عمران‌زاده در پایان گفت: شاید باور نکنید اما نزدیک به ۱۰ روز است در محل باشگاه استقلال صبحانه می‌خورم و به قول پدرم اگر با پول طلبم در محل زادگاهم مشاور املاک می‌زدم سود بیشتری می‌گرفتم من خرج خانواده‌‌ام را می‌دهم و گرفتاری‌های بسیاری دارم اما در این بین هیچ‌کس پاسخگوی من نیست.

خبرگزاری فارس


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.