مدرسه بدون کامپیوتر نداریم

۲۷م دیماه ،

فاوانیوز: وزیر آموزش و پرورش دربارهٔ هوشمندسازی مدارس و اینکه بعضی کلاس‌های ششم هنوز کامپیوتر ندارند، افزود: حرکتی را در کشور آغاز کردیم و سال قبل ۲۶ هزار مدرسه را در کشور هوشمند کردیم و بر اساس آخرین گزارش‌ها در سال جاری حدود ۷ هزار مدرسه هوشمند شده است.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم همه مدارس را با هم هماهنگ کنیم؛ در یک مدرسه‌ای هوشمندسازی آغاز می‌شود و در یک مدرسه‌ای از این وضعیت عبور کرده و همه دانش‌آموزان در کلاس کامپیوتر دارند؛ نمی‌توانیم بگوییم که شما باید متوقف شوید زیرا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و باید همه مدارس را به سمت هوشمندسازی ببریم.
 
حاجی‌بابایی با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای نداریم که کامپیوتر نداشته باشد، گفت: در حال حاضر در کشور نه تنها کلاس ششم، دبیرستان هم داریم که هوشمندسازی نشده است؛ ما کار را آغاز کردیم و کمک همه را می‌خواهد؛ ۱۹ راهکار نیز اعلام کردیم که مدارس می‌توانند از این راهکارها مانند شوراهای آموزش و پرورش در جهت هوشمندسازی استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: ما بین کلاس‌های هوشمندسازی و کلاس‌های فوق برنامه، تأکید بر کلاس‌های هوشمندسازی می‌کنیم و این یک کیفیت بخشی است.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در کشور ۵۳ هزار و ۶۲۲ واحد آموزشی داریم، اظهار داشت: در ۳۳ هزار مدرسه هوشمندسازی را آغاز کرده‌ایم البته شرایط امسال سبب شده است که یک مقدار سرعت کمتر شود.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.