مدل‌های جدید دستکش مدل روز ۲۰۲۴

منتتشر شده در بخش جدیدترین مدلهای لباس ممتاز نیوز

 دستکش در گروه لباس‌های تاریخی است. پوششی که از زمان باستان وجود داشته و تا امروز هم حضورش کمرنگ نشده است. روزگاری بخشی از لباس فاخر زنان و مردان بود و حالا جنبه کاربردی آن پررنگ‌تر شده است.

این روزها دستکش‌های تزئینی برای لباس‌های شب و رسمی استفاده می‌شوند ولی در کمد همه ما یک یا دو نمونه دستکش زمستانی وجود دارد.

حالا هم وقت آن رسیده که دستکش‌های زمستانی‌تان را بیرون بکشید و همراه شال گردن، پالتو و بارانی برای کامل کردن ست خود از آنها استفاده کنید ولی اگر به‌روز بودن برای شما اهمیت دارد، ابتدا نگاهی به این گزارش و مدل‌های جدید دستکش در زمستان ۹۳ بیندازید.

طرحی تازه، محصولی قدیمی
 

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

دستکش‌های بافتنی برای اغلب ما، خاطره روزهای مدرسه را زنده می‌کنند اما با این تصور اشتباه خودتان را از داشتن لباسی گرم و نرم برای دست‌های‌تان محروم نکنید.

گرما، لطافت و راحتی دستکش بافتنی تقریبا با هیچ کدام دیگر قابل مقایسه نیست. برای حفظ این دستکش مطلوب باید تغییراتی در طراحی آن ایجاد کنید.

طراحان در زمستان امسال ساق بلند را برای دستکش بافتنی پیشنهاد می‌کنند. دستکش‌های ساق‌بلند را همراه شنل‌هایی که در شماره‌های قبل پیشنهاد دادیم، امتحان کنید. از این ست زمستانی پشیمان نخواهید شد.

مدل‌های جدید دستکش

 


پیشنهادی برای پالتوهای فاخر

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

وقتی پا به میانسالی می‌گذارید، بهترین انتخاب برای تن‌پوش زمستانی شما، یک پالتوی فاخر است؛ پالتویی با طراحی خوب و دوخت ظریف. برای پوشیدن چنین پالتویی در یک مراسم رسمی یا نیمه‌رسمی، دستکش کوتاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دستکش‌های کوتاه امسال، ترکیب چند پارچه مختلف هستند مثل چرم با پشم یا جیر با پوست. این پارچه‌ها برای دستکشی که قرار است به لباسی فاخر اضافه و در مراسم رسمی استفاده شود، شایسته‌تر از نمونه‌های بافتنی یا پارچه‌ای است.


آستین به جای دستکش

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

بیشترین مدل دستکشی که در مجموعه‌های پاییز و زمستان امسال دیده می‌شوند، دستکش‌های بلند هستند؛ دستکش‌هایی که طول ساق آنها از آرنج بالاتر می‌رود و تقریبا این امکان را به شما می‌دهد که به‌عنوان آستین از آن استفاده کنید. در دوخت این دستکش‌های بلند و آستین‌طور، اغلب از چرم استفاده شده اما نکته قابل توجه، تنوع رنگی دستکش‌هاست.

رنگ‌های تازه و غیرمعمولی از چرم در دستکش‌های زمستان امسال دیده می‌شود. طراحان به شما پیشنهاد می‌کنند امسال برای خاص کردن تیپ خود، به‌جای روسری، کیف یا شال رنگی از یک دستکش بلند رنگی استفاده کنید.  دستکش های بلند انتخاب خوبی برای همراهی با پالتوهای آستین سرخود و کیمونویی هستند.


تقلید از موتورسوارها

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

دستکش‌های مخصوص موتورسواران دیگر از انحصار این گروه خارج شده‌اند و به دنیای مد پیوسته‌اند؛ دستکش یا نیم‌دستکش‌های چرمی که بیشتر در محافظت از پوست دست اهمیت دارند تا ایجاد گرما. این دستکش‌ها امسال مورد استقبال طراحان بوده‌اند.

کسانی که از ست‌های اسپرت و نیمه‌رسمی در لباس پوشیدن استفاده می‌کنند، می‌توانند برای روزهای نه‌چندان سرد از این مدل دستکش استفاده کنند چون گرمای چندانی ندارد. این مدل دستکش‌ها برای جین‌پوش‌ها هم انتخاب خوبی است.


رنگ تازه برای فصل تازه

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

 

رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای، خاکستری و سرمه‌ای، انتخاب‌های معقول و منطقی برای دستکش‌های زمستانی به‌شمار می‌آیند اما طراحان برای زمستان۹۳ به شما پیشنهاد می‌‌دهند، رنگ‌های همیشه را کنار بگذارید و سراغ رنگ‌های روشن مثل آبی آسمانی، گلبهی و… بروید.

پیشنهاد تازه طراحان دیرهضم است و نباید توقع داشت رنگ‌های روشن در زمستان با استقبال روبه‌رو شود ولی بی‌شک کلید مهمی در خاص کردن یک ست سرد زمستانی خواهد بود.

 

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

منبه:ایده آل


لباس و کیف و کفش
بازنشر: جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.