مدل مو مردانه به سبک‌های فشن و کلاسیک

ممتاز نیوز: مدل مو مردانه به سبک فشن و کلاسیک را برای شما آقایانی که به مدل مو خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهید قرار داده ایم

cool-hairstyles-for-men-2014

مدل مو مردانه

موجود لذت کافی را برده باشید.متداولترین و روی مد ترین مدل موهای سال ۲۰۰۸ کدام‌ها هستند؟در سال ۲۰۰۸، مدل موها به این صورت هستند که یا بلندند یا کوتاه و فرق سر در همه مدل‌ها تاحدودی طبیعی هستند.

Cool-Short-Curly-Hairstyles-For-Men-hipsterwall

مدل مو مردانه جدید

اساساً خط مو را به همان طرفی که خود مو عادت دارد باز می‌کنند، چه فرق وسط باشد و چه فرق کج. در این مدل موها هیچ کاری را به زور انجام نمی‌دهند.این مدل موها تقریباً بازتابی از مدل وای دهه چهل و پنجاه است

David-Beckham-Quiffs-Hairstyle

مدل مو مردانه زیبا

مثل دوره‌هامفری بوگارت، مدل موی آل کاپونی، مدل موی کلارک کنت و ….آیا مردها باید هر فصل مدل موی خودشان را عوض کنند؟چراکه نه؟ مدل لباسها عوض می‌شود، چرا مدل مو نباید عوض شود؟ همه چیز در تغییر است.

mens-hairstyles-11

مدل مو مردانه جذاب

البته یادتان باشد: فقط دنبال مدل موهایی باشید که به چهره و خصوصیات صورتتان بیاید. فقط به این خاطر که فلان مدل مو الان باب است، به این معنا نیست که همه با هر نوع شکل صورت باید آنرا روی سرشان پیاده کنند.

mens-stylish-haircuts-hd-boys-haircut-with-a-fringe-or-bangs-and-side-parted-pict

مدل مو مردانه فشن

آیا برای مدل موهای جدید محدودیت سنی وجود دارد؟سن مسئله خیلی کم اهمیتی است—مهم فردی است که قرار است آن مدل مو روی سرش اجرا شود. خیلی افراد سرشناس، وکیل‌ها و مدیرعامل‌های شرکت‌ها را می‌بینیم که باوجود بالا بودن سن و سالشان اما مدل موهای بسیار جدید و زیبایی دارند.

New-and-Latest-Stylish-and-Popular-Men-Hairstyles-2014-12

مدل مو مردانه مدرن

البته معلوم است که پدربزرگتان نمی‌تواند موهایش را با مدل موی تیغ تیغیه جدید درست کند اما اگر یک فرد ۵۰ ساله مدل موی جدیدی را می‌بیند که به صورتش می‌آید و وجهه کاریش را به هم نمی‌زند، چه اشکالی دارد آن را امتحان کند؟

Stylish-and-Popular-Men-Hairstyles-2013-14-FashionRely-3

مدل مو مردانه کلاسیک

چه مدل موهای کلاسیکی واسه آنهایی هست که هر فصل مدل موهایشان را تغییر نمی‌دهند و همیشه یکجور موهایشان را درست می‌کنند؟مدل موی کلاسیک را به صورت‌های مختلف می‌توانیم تعریف کنیم، اما مدل موهای کلاسیک امروزی طوری است که انگار تازه از خواب بیدار شده اید.

New-Year-Stylish-Hairstyles-For-Men-Boys-2014-4

مدل مو مردانه ایرانی

مدل موی تیغ تیغی دیگر از مد افتاده است. آنهایی که هنوز موهایشان را آنطوری درست می‌کنند دارند در دهه نود زندگی می‌کنند. آن مدل مو دیگر کاملاٌ کنار گذاشته شده است.چه فرقی بین مدل موهایی که دیر به دیر نیاز به درست کردن دارد و مدل موهایی که زود به زود باید آرایش شود وجود دارد؟

Stylish-and-Popular-Men-Hairstyles-2013-14-FashionRely-12

مدل مو مردانه اروپایی

مدل موهایی که دیر به دیر نیاز به آرایش و درست کردن پیدا می‌کند نتیجه یک سلمانی و کوتاهی خوب است. آرایشگر شما باید بتواند به بهترین نحو براساس شکل صورت اعضای چهره تان—اینکه مثلاً صورتتان گرد باشد یا بیضی و …—و همچنین بافت موهایتان، موهای شما را کوتاه کند. اگر سلمانی موهای شما خوب باشد

the-best-haircut-hairstyles-for-men-stylish-mens-haircut-inspirations-2013

مدل مو مردانه قارچی

دیرتر نیاز به رفتن دوباره به آرایشگاه پیدا می‌کنید.برعکس مدل موهایی که مرتباً باید آرایش شوند، موهایی هستند که خوب کوتاه نشده باشند و با زدن مواد مختلف به آن، موها را مجبور به قرارگرفتن به شکلی خاص کرده اند. پس یک سلمانی بد نتیجه زدن مواد زیاد به مو برای تغییر شکل آن است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.