مدیرکل یاهو استعفا می‌دهد

جام جم آنلاین: اسکات تامسون، مدیرکل یاهو به دلیل یک رسوایی در مورد مدرک تحصیلی اش به زودی ناگزیر به استعفا می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی افشای جدل برانگیز مدرک غیرواقعی دانشگاهی اسکات تامسون در رشته علوم انفورماتیک که در رزومه حرفه ای اش ارائه شده، وی به زودی ناگزیر به استعفا از مقامش خواهد شد.

سایت اطلاع رسانی تخصص “آل تینگز دیجیتال” گزارش داد که بحث جنجالی در مورد رزومه حرفه ای تامسون در چهارم مه پس از آن بالا گرفت که  صندوق سرمایه گذاری ” تیرد پوینت” یکی از نخستین سهامداران یاهو تامسون را متهم کرد که درمورد مدارک تحصیلی اش دروغ گفته و خواستار برکناری اش شد.

“آل تینگز دیجیتال” به نقل از منابع موثق افزود : اسکات تامسون چاره ای جز استعفا ندارد و ظاهرا یاهو اعلام خواهد کرد که استعفای وی به دلایل شخصی  بوده است. واکنش تامسون در رابطه با افشای رزومه دستکاری شده اش به وضوح بیانگر کناره گیری ناگهانی وی است.

گفته می شود، راس لوینسان مدیر جهانی  شاخه رسانه ای گروه یاهو به طور موقت جانشین تامسون خواهد شد. گروه یاهو تا اواسط روز یکشنبه به وقت محلی واشنگتن برای  توضیح یا تایید این خبر در دسترس نبود.

اما براساس آخرین گزارش ها، گروه یاهو شامگاه یکشنبه به وقت محلی واشنگتن در بیانیه ای اعلام کرد که  راس لوینسان به طور موقت به مقام مدیرکل  این گروه منصوب شده است.

گروه یاهو در این بیانیه بی آنکه جزییات بیشتری را ارائه دهد، افزود: اسکات تامسون ، مدیرکل یاهو “شرکت را ترک کرده است”.مترجم : بهرام افتخاری


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.