مدیریت پول به کمک تلفن همراه

۲۷فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- نزدیک به‌ دوسوم شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی یا به عبارت دقیق‌تر ۵۸ درصد آن‌ها روی گوشی خود از ابزارهای بانکداری موبایلی استفاده می‌کنند.

کارشناسان اعلام کردند تعداد کاربران آمریکایی که این روزها از طریق تلفن‌همراه پول‌های خود را مدیریت می‌کنند بسیار بسیار شده است و البته این در حالی بوده که بسیاری از کاربران هم در مورد شرایط امنیتی این قبیل فضاها نگرانی داشته‌اند و بر این باور بوده‌اند که ارایه دهندگان خدمات مالی باید امنیت بیشتری لحاظ کنند.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، نتایج حاصل از گزارش آماری مرکز IAB حاکی از آن است که نزدیک به‌ دوسوم شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی یا به عبارت دقیق‌تر ۵۸ درصد آن‌ها روی گوشی خود از ابزارهای بانکداری موبایلی استفاده می‌کنند و این در حالی است که ۲۵ درصد آن‌ها از وجود این ابزارها آگاهی دارند و هنوز سراغ آن‌ها نرفته‌اند.

علاوه بر این گفته شده است که ۵۰ درصد کاربران با دستگاه موبایلی خود به طور مستمر به پایگاه اینترنتی اینترنتی بانک‌ها سر می‌زنند و ۲۶ درصد آن‌ها هم از قابلیت این قبیل پایگاه اینترنتی‌ها باخبرند و هنوز سراغ آن‌ها نرفته‌اند.

این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که تلاش بازاریابی مالی برای جلب توجه کاربران بسیار مفید بوده و آن‌ها را به سمت ابزارهای بانکداری موبایلی کشانده است.

طبق این آمارها، بیش از نیمی از کاربران معادل ۵۲ درصد آن‌ها توضیح دادند که برای انتقال فعالیت‌های بانکی خود به دستگاه‌های الکترونیکی همراه به نوعی ضمانت‌نامه و گارانتی نیاز دارند تا حتی اگر گوشی خود را از دست دادند مشکلی برایشان به‌وجود نیاید.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.