مدیرگسترش فولاد:می‌خواهیم رکورد بشکنیم

۱فروردین ۱۳،

 غلامرضا سمندر اظهار داشت: برای کسب ۹ امتیاز از سه بازی باقیمانده پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان تیم در نظر گرفته‌ایم و سعی خواهیم کرد با ۵۸ امتیاز و بدون حرف و حدیث به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نتایج تیم ما در سه بازی آینده برای مشخص شدن تیم دوم گروه مؤثر است، حتی در صورت صعود زودهنگام نیز با تمام قوا مقابل حریفان قرار گرفته و برای پیروزی در هر سه بازی باقیمانده وارد میدان خواهیم شد.

به گزارش فارس از تبریز، سمندر خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب این ۹ امتیاز ضمن صعود به لیگ برتر، رکورد بیشترین امتیازات کسب شده با ۵۸ امتیاز را نیز بشکنیم.

جشن صعود را در تبریز خواهیم گرفت

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: برای پیروزی بر ابومسلم به مشهد رفته و صعود خود را در این شهر قطعی خواهیم کرد، اما جشن صعود را در حضور هواداران تیم در بازی مقابل مس سرچشمه کرمان برگزار می‌کنیم.

وی، وضعیت تیم گسترش فولاد تبریز را عالی توصیف کرد و ابراز داشت: تمرینات تیم گسترش فولاد بعد از ۲۹ اسفند به مدت سه روز تعطیل شده بود و از امروز دور جدید تمرینات این تیم در سال جدید آغاز خواهد شد.

نظر هیئت‌مدیره به تمدید قرارداد با رسول خطیبی مثبت است

سمندر از مثبت بودن نظر هیئت‌مدیره باشگاه گسترش فولاد تبریز برای تمدید قرارداد با رسول خطیبی خبر داد و افزود: در جلسه‌ای هیئت‌مدیره باشگاه که احتمالاً نهم فروردین در مشهد برگزار خواهد شد، نسبت به این موضوع و همچنین بودجه پیشنهادی برای فصل آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تأکید کرد: در صورت عدم برگزاری این جلسه، در اولین روز کاری امسال بعد از تعطیلات دو هفته‌ای نوروز، این جلسه در محل باشگاه برگزار می‌شود.

سمندر از عملکرد رسول خطیبی در رساندن این تیم به لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ۴۹ امتیاز در صدر جدول گروه «الف» لیگ دسته اول قرار دارد و در آستانه صعود به لیگ برتراست؛ این تیم در سه بازی آینده خود تنها یک امتیاز برای لیگ برتری شدن می‌خواهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.