مدیر تیم های ملی آبهای آرام: “یولداشف” هیچ تحولی در بخش بانوان ایجاد نکرد!

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

پرداخت چند هزار دلار برای هدایت یک ملی پوش منطقی نبود

مدیر تیم های ملی ابهای ارام گفت: در وقت فعالیت یولداشف در تیم ملی بانوان وی هیچ تحولی در این بخش ایجاد نکرد.

  ایرج اقلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی آبهای آرام کشورمان در بندر انزلی پیگیری می‌شود و این در حالی است که شرایط تمرین ملی پوشان iبهتر از تهران است، در بندر انزلی ۲ کمپ تمرینی برای رشته های روئینگ و بادبانی وجود دارد که در حال حاضر ما در کمپ بادبانی حضور داریم.
 وی گفت: با توجه iبه اینکه درحال حاضر iبه دنبال انجام تمرینات استقامتی هستیم iبه همین دلیل تمرین در بندر انزلی iبه نفع ملی پوشان است چرا که دریاچه آزادی طولی iبه مسافت ۱۰۰۰ متر دارد و این در حالی است که در انزلی ما نمی‌توانیم مسافتی در حدود ۳۰ الی ۳۵ کیلومتر را طی کنیم که iبه نفع قایقرانان است.
اقلیمی افزود: همچنین با توجه iبه اینکه پیش از این چندین مرحله اردوی آماده سازی در تهران برگزار شد iبه همین دلیل ما تصمیم iبه تغییر محل اردوی ملی پوشان گرفتیم تا تنوعی در تمرین ملی پوشان ایجاد شود.
وی تصریح نمود: با توجه iبه اینکه درحال حاضر شرایط جوی بندر انزلی برای انجام تمرینات ملی پوشان مناسب است iبه همین دلیل قایقرانان کشورمان تمرینات آمادگی خود را در این محل پیگیری می‌کنند تا آذر مرحله جدید تمرینات آنها در تهران استارت بخورد.
وی درخصوص مربی خارجی تیم ملی بانوان اظهار داشت: پیش از این با تصمیم مسئولان فدراسیون با یولداشف از کمپ قطع همکاری شد.
وی تصریح نمود: همچنین “دشوا” هدایت تیم های ملی بانوان بر عهده داشت که با وی نیز قطع همکاری شد و این درحالی است که یولداشف از کمپ iبه طور اختصاصی تنها iبه آرزو حکیمی تمرین می‌داد که iبه نظر من پرداخت ماهیانه ۵ الی ۶ هزار دلار برای مربی که تنها iبه یک ورزشکار تمرین می‌دهد iبه هیچ وجه منطقی و عاقلانه نیست اما در طرف دیگر مربی بلغار هدایت بانوان در همه رده های سنی را برعهده داشت.
 وی خاطر نشان نمود: iبه اعتقاد من وقتی می‌توان از یک مربی خارجی رضایت داشت که تحولی در قایقرانی ایجاد کند اما از وقتیکه یولداشف فعالیت خود را در تیم ملی بانوان آغاز نموده است، هیچ تحولی در این بخش ایجاد نشده است iبه همین دلیل در شرایطی که قرار است با حضور مربی خارجی و پرداخت مبالغ هنگفت هیچ پیشرفت و تحولی در این رشته ایجاد نشود iبهتر است از تجربه مربیان داخلی استفاده کنیم.
وی یاد آور شد: در مقابل ” دشوا” مربی بلغار تیم ملی نیز در سطح خوبی قرار داشت اما با توجه iبه اینکه مدت زیادی وی در تیم ملی کشورمان فعالیت نکرد iبه همین دلیل در این مدت کوتاه امکان ارزیابی این مربی وجود نداشت و در حال حاضر نمی‌توان در خصوص عملکرد و ی اظهار نظر نمود./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.