مدیر رادیو معارف خبر داد: تبلیغ مصرف بهینه در رادیو معارف

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۰۵:۰۷:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- فرهنگ‌سازی تولید و مصرف بهینه با استفاده از مؤلفه‌های دینی می‌تواند شعار سال را محقق کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر، مدیر رادیو معارف در گفتگو با ایصدا گفت: رادیو معارف با هدف تحقق شعار “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” ماموریت‌های ویژه‌ای برای تهیه برنامه‌های مطلوب دارد.
وی در خصوص فعالیت‌های رادیو معارف از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: از همان لحظه تحویل سال تلاش شد تا با استخراج شاخص‌ها از شعار سال و در قالب گفتگو با کارشناسان، استراتژی‌های مشخصی ترسیم شده و بر اساس آن برنامه‌هایی با نظارت گروه فرهنگ و ادب این شبکه طراحی و تولید شود.
مدیر رادیو معارف اشاره کرد: در بخش تولید ملی باید بدانیم جامعه دینی چگونه باید باشد و بعد بر اساس آن برنامه‌هایی تولید و پخش کنیم. از سوی دیگر باورپذیری در فرهنگ جامعه اهمیت زیادی دارد. بنابراین نوع پرداخت مهم است.
حجت‌الاسلام لطفی نیاسر با بیان اینکه جامعه‌ای که قصد فرهنگ‌سازی دارد باید با مولفه‌های دینی تطابق داشته باشد، افزود: در راستای شعار سال مباحث سبک زندگی را خواهیم داشت که در آن مصرف بهینه را تبلیغ می‌کنیم. علاوه بر آن برای فرهنگ‌سازی نیز کارهای مشخصی داریم تا جامعه به سمت تولید و مصرف بهینه برود.
وی با اشاره به تولید برنامه‌ای با عنوان “بهینه” در این شبکه گفت: این برنامه که از هفته دوم اردیبهشت ماه روی آنتن رادیو معارف می‌رود، چهارشنبه‌ها ساعت ۱۷ پخش می‌شود و در آن مصرف بهینه، تولید و سیاست‌گذاری بهینه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. نیاسر افزود : در ارتباط با شعار سال گزارش‌ها و مصاحبه با کارشناسان حوزه و دانشگاه در زمینه مصرف بهینه و فرهنگ‌سازی صحیح تهیه و پخش می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۷۰۷۰۴۳۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.