مدیران اپراتورهای تلفن همراه کشور در برنامه ثریا: امشب ساعت ۲۳:۱۵ شبکه اول سیما

۳۰م دیماه ،

 

برنامه تلویزیونی «ثریا» قرار است این هفته سراغ یکی از عمومی ترین و جالب ترین موضوعات مبتلابه مردم و جامعه یعنی تلفن همراه برود و ابعاد مختلفی از جمله نحوه سرویس دهی اپراتورها، تجهیزات و خدمات ارزش افزوده را مورد آسیب شناسی قرار دهد
 
به گزارش ایسنا از بخش‌های مهم و اصلی این برنامه حضور مدیران عامل­ اپراتورهای تلفن همراه کشور است که قرار است به پاسخگوی در خصوص نحوه فعالیت و عملکردشان در حوزه به کار گیری توان تولید داخل و همچنین برنامه­های آینده شان در حوزه های مرتبط با موبایل بپردازند. همچنین نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز از دیگر میهمانان این برنامه می باشند.
 
در این برنامه چندین مستند و گزارش دربارهٔ موضوعاتی همچون وضعیت شرکت­های دانش بنیان حوزه مخابرات و موسسات تولید محتوا برای گوشی های همراه پخش خواهد شد.
 
دوربین دانشجویی ثریا هم در دانشگاه شهید بهشتی پای نظرات و صحبت­های دانشجویان رشته های برق و کامپیوتر نشسته و معرفی یکی از اساتید موفق دانشگاه شریف در حوزه مخابرات سوژه یکی دیگر از مستندهای این برنامه است.
 
بیست و هشتمین برنامه ثریا امشب حدود ساعت یازده و ربع به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. ضمنا تارنمای این برنامه sorayatv.ir است که گزارش ها و خلاصه برنامه های قبل در آن قابل ملاحظه می باشد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.