مدیرعامل جدید سایپا معارفه شد

مراسم معارفه سعید مدنی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم که در شرکت سایپا و در سطح هیات مدیره برگزار شد، مدنی رسما به صندلی مدیرعاملی سایپا تکیه زد. پیش از این وی در سمت مدیرعامل پارس خودرو (از شرکت های زیرمجموعه سایپا) فعالیت می‌کرد.
پیش از ظهر امروز نیز نعمت‌الله پوستین‌دوز به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس جایگزین اردشیر سعدمحمدی در این شرکت شد. قرار است مراسم تودیع وی پس از تعطیلات تابستانی خودروسازان، یکشنبه هفته آینده در این شرکت برگزار شود.
مدنی پیش از انتصاب به سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا سمت‌هایی همچون مدیرعاملی و قائم مقامی پارس خودرو، ریاست هیات مدیره ایندامین سایپا را در کارنامه داشته است. وی در گذشته عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا نیز بوده است.
پوستین‌دوز نیز که در دوره مدیریت احمد قلعه‌بانی در سایپا مدیرعامل امداد خودروی سایپا بود، در دوره مدیریت مهرداد بذرپاش به شرکت سایپا یدک منتقل و به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت منصوب شد.
وی در سال ۱۳۷۴ به عنوان مدیر منابع انسانی پارس خودرو و از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۵ به سمت مدیر توسعه مدیریت در این شرکت فعالیت داشته است. وی اردیبهشت ۱۳۸۵ مدیرعامل امداد خودرو سایپا و در سال ۱۳۸۹ به مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا منصوب شده بود.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.