مدیرندامتگاه شهرری: در تذکر لسانی باید iبه نحوی عمل کرد که کرامت انسانی حفظ شود

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در جهتی برنامه‌های ماه محرم و بزرگداشت هفته امر iبه مهروف و نهی از منکر جلسه‌ای با حضور مدیر ندامتگاه شهر ری و اعضای شورا در خصوص راهکارهای مناسب جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی این فریضه مهم در این ندامتگاه برگزار شد.

به گزارش تفسیری ایسنا، در ابتدای این جلسه یوسفی مدیر ندامتگاه شهر ری گفت: در تذکر لسانی باید iبه نحوی عمل شود که کرامت انسانی حفظ شود وبه نحوی نباشد که منجر iبه سرخوردگی و یا سبب جری تر شدن شخص شود.

وی افزود: ممکن است که یک نفر iبه اشتباه خود پی نبرده باشد و با تذکر لسانی آگاه شود و بعضی اشخاص هم می باشند که اصل قضیه را انکار می‌کنند که در این صورت امر iبه معروف و نهی از منکر درمورد آن فرد کارساز نخواهد بود.

یوسفی هم‌چنین نامگذاری هفته اول ماه محرم‌الحرام iبه عنوان هفته امر iبه معروف و نهی از منکر را یک نامگذاری با مسمی و حاوی آثار ماندگاری در عرصه اجتماعی دانست و گفت:‌ این اقدام فی‌الواقع از این حقیقت ناشی می‌شود که در تفکر شیعی، قیام عاشورا و نهضت خونین حسینی با دو فریضه امر iبه معروف و نهی از منکر iبه گونه‌ای عجین شده که هرکدام دیگری را در اذهان تداعی می‌کنند. امر iبه معروف و نهی از منکر روش پیامبران و شیوه صالحان و فریضه بزرگ الهی است که سایر فرایض iبه وسیله آن iبه پا داشته می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.