مدیریت بخش کشاورزی کلید طلایی رفع مشارکت اقتصادی سال جاری

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیریت و برنامه ریزی در بخش کشاورزی، با اجرای کامل انتزاع می‌تواند کلید طلایی در رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی در سال ۹۳ باشد.

محمد سادات ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه توجه به بخش تولید و رونق اقتصادی از اهمیت بسزایی برخوردار است افزود: امیدواریم تا با مدیریت و برنامه ریزی در اجرای بودجه سال ۹۳ و اختصاص اعتبارات لازم، از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی حمایت بیشتری شود.

وی تصریح کرد: با اجرای کامل طرح انتزاع و مشخص شدن اختیارات و وظایف دو وزارت خانه انتظار می‌رود آمار و ارقام مورد نیاز کشور به درستی مشخص و عرضه متناسب با تقاضا فراهم شود.

نماینده مردم خوزستان افزود: اصناف، مرغداران و دامداران توان تولید به اندازه نیاز داخلی کشورمان را دارند و فقط با حمایت و مدیریت در بخش کشاورزی است که در آینده نزدیک می توانیم شاهد رونق فضای اقتصادی و به خصوص در تولید محصولات کشاورزی در راستای خود کفایی بعضی محصولات باشیم.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه خوشبختانه در بخش کشاورزی زیر ساخت‌های خوبی در کشورمان وجود دارد خاطر نشان کرد: با مدیریت صحیح در این بخش بسیاری از مشکلات قبل چون گرانی مرغ و لبنیات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.