مدیر امور مجلس صداوسیما: انتظار نداشته باشیم صداوسیما مواضع نمایندگان را ممیزی کند

دوشنبه ۱۵آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با اشاره به انتقادها از مناظره‌ی تلویزیونی پنجشنبه

نباید انتظار داشته باشیم صدا و سیما پخش مواضع نمایندگان را ممیزی کند.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین، در پی تذکر محمد علی پورمختار، نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی و همچنین رییس مجلس به سازمان صدا و سیما در خصوص پخش صحبت‌های یکی از نمایندگان در برنامه “دیروز، امروز، فردا”ی شبکه سوم سیما، عاطفی (مدیر امور مجلس صدا و سیما) گفت: نباید کسی انتظار داشته باشد که سازمان صدا و سیما سخنان و مواضع رسمی نمایندگان را ممیزی کند.

محمود عاطفی با غیر وارد دانستن این تذکر گفت، اعتراض امروز این نماینده مربوط به سخنان یکی از نمایندگان محترم مجلس است که در هفته دفاع مقدس یعنی بیش از ۴۰ روز پیش مطرح شده است که با این وجود اینجانب بلافاصله ضمن مراجعه و پیگیری و برغم صحبت با ایشان و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی دریافت شفافی از سبب و محورهای تذکر نامبردگان به رسانه ملی نداشتم.

مدیر امور مجلس صدا و سیما گفت: به هر حال نماینده‌ای در برنامه زنده تلویزیونی دیدگاه و نظری هر چند متفاوت را مطرح می‌کند و نباید انتظار داشته باشیم که صدا و سیما مواضع نمایندگان را ممیزی کند.

عاطفی افزود: صرف نظر از اینکه بپذیریم اعتراض به صحبت آن نماینده عزیز وارد است یا خیر، تذکرات اینچنینی به رسانه ملی برای انجام وظیفه، به نظر می‌رسد وجاهت قانونی ندارد.

وی یادآور شد چنانچه هیات رییسه محترم مجلس شورای اسلامی در نظر داشته باشند تا نمایندگانی که به برنامه‌های صدا و سیما دعوت می شوند حتما با هماهنگی آنان باشد باید به طور علنی از تریبون رسمی اعلام نمایند. بدیهی است اگر این تدبیر اراده و مصوب نمایندگان محترم باشد صدا و سیما نیر آن را اجرا خواهد نمود. 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.