مدیر عامل راه آهن کشور: راه آهن مراغه – ارومیه از طرح های مهم و تأثیرگذار کشور است

۱۳م اسفند ،

عبدالعلی صاحب محمدی روز یکشنبه در بازدید از ایستگاه راه آهن مهاباد که با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه عملیات اجرایی قطعه میاندوآب به مهاباد به پایان رسیده و آماده بهره برداری شده است .

وی گفت: این قطعه بطول ۳۸ کیلومتر به زودی مورد بهره برداری قرار گرفته و مردم این منطقه به آرزوی دیرینه خود خواهند رسید .

صاحب محمدی افزود: برای اجرای این قطعه ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و مراحل ساخت ایستگاه راه آهن مهاباد نیز که در ۱۵ کیلومتری محور مهاباد – ارومیه واقع شده و دارای ۱۶ هکتار مساحت است با صرف اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: پروژه راه آهن مراغه – ارومیه در پنج قطعه و به طول ۱۸۴ کیلومتر در دست اجراست که از مراغه آغاز و با گذر از میاندوآب ، مهاباد و نقده به ارومیه وصل می گردد.

مدیر عامل راه آهن کشور در سفر به مهاباد به همراه استاندار آذربایجان غربی همچنین از خط راه آهن میاندوآب به ایستگاه مهاباد و ابنیه ایستگاه راه آهن مهاباد نیز دیدن کرد.

وی و هیات همراه از طریق قطار، خط راه آهن ۳۸ کیلومتری مسیر ایستگاه میاندوآب تا ایستگاه راه آهن مهاباد را طی کرده و همراه با استاندار آذربایجان غربی از تاسیسات زیر بنایی این مسیر بازدید کردند.

قطعه مراغه – میاندوآب سال قبل با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید .

۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.