مدیر عامل سایپا: تیم ما را قربانی کردند

۲۴م آذر ،

hemmat khahi-7-254.jpg

مدیرعامل باشگاه سایپا معتقد است تیمش با ناداوری از گردونه‌ی رقابت‌های جام حذفی کنار رفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز حیدری مدیر عامل باشگاه سایپا پس از باخت این تیم برابر استقلال در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: سایپا را امروز قربانی کردند. این فقط یک بخش از کار بود. بازیکن ما زمین می خورد اما داور اجازه نمی داد به او رسیدگی شود. در حالی که بازیکنان استقلال زمین می افتادند اما داور بازی را نگه می داشت.

وی ادامه داد: مگر یک بازیکن چقدر روحیه دارد؟ داور با خطا گرفتن‌های بی مورد روحیه بازیکنان ما را گرفت. وقتی کاوه رضایی اخراج شد تیم ما به هم ریخت. البته نیازی به جال وجنجال هم نبود چون ما همیشه بی حاشیه کار می کنیم.

مدیر عامل سایپا همچنین با اشاره به این که بعضی باشگاه‌ها تمرکز سایپا را به هم می‌زنند، عنوان کرد:‌ بعضی دوستان در باشگاه‌ها با بازیکنانی که ما با آنها قرارداد دارند صحبت می کنند این به لحاظ اخلاقی درست نیست که بازیکن ما را هوایی کنند. این بلایی بود که بر سر فجرسپاسی ومس هم آمده بود اما ما در سایپا آن را تا حدی کنترل کردیم.

حیدری در پایان در مورد جدایی امیر منوچهری بازیکن فصل قبل سایپا و احتمال بازگشتنش به جمع نارنجی‌پوشان افزود: ما برای جذب منوچهری هیچ صحبتی نکرده‌ایم و من در این باره نظری ندارم. منوچهری بازیکن استقلال است واین باشگاه می‌تواند دربارهٔ فروش یا نگه داشتن او تصمیم بگیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.