مدیر عامل موزیلا استعفا می‌دهد/مدیرعامل آلواریون استعفا داد

۲۶فروردین۱۳،

 

موزیلا شرکت سازنده جستجوگر فایرفاکس و سیستم عامل تلفن‌های هوشمند آینده اعلام کرد مدیرعامل این شرکت قصد دارد از سمت خود استعفا دهد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت  ارتباطات (سینا)، این شرکت همچنین در قسمتی از پستی که در وبلاگش گذاشته بود اعلام داشت وی در پایان امسال پست خود را کنار خواهد گذاشت با این حال همواره به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
گری کاکس در نوامبر سال ۲۰۱۰ به عنوان دومین مدیرعامل این شرکت انتخاب شده بود.
شرکت اعلام داشت تغییراتی که در بخش مدیریت اعمال شده است بخشی از حرکت به سوی فاز تازه پیشرفت در حوزه خدمات تلفن همراه به حساب می‌آید.
 
مدیرعامل آلواریون استعفا داد
در پی مذاکراتی که در حوزه فروش زیرساخت‌های وایرلس رژیم صهیونیستی وجود داشت، شرکت آلوریون بیان داشت هزی لاپید از پست خود به عنوان مدیر و مدیرعامل شرکت استعفا داده است. با این حال وی تا انتقالات تمام نشده است همچنان در پست خود خواهد ماند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، شرکت سببی برای این استعفا ارائه نداد و این امر از این رو تعجب برانگیز است که وی تنها یک سال است که به این پست گماشته شده است و دقیقا سال پیش در ماه آوریل برای این سمت انتخاب شد.
در همین حال یکی دیگر از مدیران شرکت به نام روبین هک هم استعفای خود را از هیات مدیره اعلام کرده است.
آمنون یاکوبی رئیس هیات مدیره  این شرکت نیز اعلام کرد: “این شرکت قصد دارد برنامه‌های چرخشی خود را که طی سال قبل به واسطه فروش مشروط مجوز کاری‌اش به تحقق پیوسته بود، همواره ادامه دهد و تمام تلاش خود را بکار گیرد تا در بازارهای وایرلس نقش مفیدی ایفا کند. وی افزود قصد داریم این برنامه های چرخشی خود را با موفقیت به انجام برسانیم تا شرکت را دوباره در مسیر رو به رشد قرار دهیم.”
اوایل امسال شرکت اعلام کرد بخش مجوز کاری خود را با قیمت ۶٫۱ میلیون دلار آمریکا به شبکه Telrad فروخته است و علاوه بر این مبلغ، ۶ میلیون هم در حین انجام کار به او پرداخت خواهد کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.