مذاکره با سه بازیگر مطرح هالیوود برای ایفای نقش در فیلم نیک نژاد

سینماپرس-گروه سینما/ در حالی که تورج اصلانی به عنوان مدیر فیلمبرداری پروژه «لاله» انتخاب شد، مذاکره با سه بازیگر مطرح هالیوود برای حضور در این فیلم سینمایی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پیش تولید فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد، از حدود دو ماه قبل و با ورود وی به ایران آغاز شده و در حال حاضر این کارگردان در تهران مشغول انتخاب بازیگران و دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

ساخت فیلم سینمایی پروژه «لاله»، ابتدا از سوی کمپانی برادران وارنر به نیک نژاد پیشنهاد شد و پس از آن نیک نژاد به همراه یک فیلمنامه نویس امریکایی که تاکنون نام آن اعلام نشده، فیلمنامه اولیه را نوشتند اما در سفری که مقامام سینمایی به امریکا داشتند، موضوع این فیلم توسط نیک نژاد مطرح شد و پیشنهاد ساخت پروژه «لاله» در داخل کشور به این کارگردان سینما از سوی مدیران سینمایی اداره شد.

پیرو این مذاکرات بازنویسی این فیلمنامه توسط جلیل عرفان منش، مشاور سابق رئیس سازمان سینمایی و معاونت حمایت از آثار فعلی سازمان انجام و در حال حاضر پیش تولید این کار در تهران ادامه دارد.

بر همین اساس ابتدا قرار بود یک بازیگر زن مطرح خارجی به عنوان نقش اصلی فیلم ایفای نقش کند، اما پس از بازنویسی فیلمنامه و با تصمیم سرمایه گذار داخلی فیلم که مرکز سینمای مستند و تجربی است، از یک بازیگر ناشناخته ایرانی استفاده می شود. همچنین قرار است، برای این فیلم با تعدادی از هنرپیشگان مطرح هالیوود از جمله رابرت دنیرو، شون پن و بن کینزلی مذاکراتی شده است.

پروژه «لاله» به تهیه ‌کنندگی علیرضا سبط احمدی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود. این فیلم به زبان انگلیسی ساخته می‌ شود و داستان آن برگرفته از زندگی لاله صدیق اتومبیلران زن ایرانی است که در رقابت با مردان موفق شد قهرمان رالی شود. این پروژه در حالی مراحل پیش تولیدش سپری می‌ شود که هم‌چنان حرف و حدیث‌ ‌ها در خصوص آن در محافل سینمایی و سیاسی مطرح است.

انتهای پیام/ر

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۸۲۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.