مرادخانی و علیزاده به استودیوی موزه موسیقی رفتند/ ضبط آلبوم علیزاده در موزه

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس موزه موسیقی به همراه حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده پیشکسوت موسیقی کشورمان به استودیوی موزه موسیقی رفتند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، ظهر روز پنجشنبه ۲۹ شهریور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس موزه موسیقی به همراه حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده پیشکسوت موسیقی کشورمان به استودیوی موزه موسیقی رفتند. در این دیدار مرادخانی علیزاده را با امکانات موجود در استودیو آشنا کرد و جاهای مختلف استودیو را به وی نشان داد.

حسین علیزاده پس از دیدن استودیوی موزه در گفت و گو با خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، دربارهٔ موزه موسیقی گفت: موزه موسیقی مکانی دور از هر گونه هیاهو است و تنها جنبه معنوی دارد. این موزه یک ثروت ملی محسوب می گردد و هر چقدر بتواند از نظر داشته هایش غنی شود؛ ارزشش بیشتر و بیشتر می گردد.

وی با اشاره به زحمات مرادخانی برای موزه موسیقی، اظهار کرد: این موزه در زمان کوتاهی و با همت علی مرادخانی ساخته شده و با همین داشته های امروزش هم می تواند در سطح جهانی و در میان موزه های موسیقی مطرح شود. البته این موزه می تواند سازهای بیشتر و گران بها تری را داشته باشد، اما با توجه به ساختارش یکی از موزه های زیبای دنیا است.

این آهنگساز برجسته موسیقی ایران دربارهٔ استودیوی موزه موسیقی گفت: استودیو هم امکانات خوبی دارد، اما بخش فنی و صدابرداری این استودیو باید آزمایش شود تا اگر ایرادی باشد آن را برطرف کرد.

وی ادامه داد: از نظر ظاهر استودیو فضای مناسبی دارد و گروه های مختلف می توانند با خیال راحت بیایند و در این استودیو آثار خود را ضبط کنند. در این استودیو همه چیز پیش بینی شده؛ سالن تمرین و آنچه لازم است را دارد. در کل می توان گفت ساختار این استودیو با فکر پیش رفته و پیش بینی های لازم در آن شده است.

علیزاده با اشاره به احتمال حضورش در استودیو موزه برای ضبط آلبومش، گفت: همین الان با آقای مرادخانی صحبت کردیم که کنسرت گروه هم آوایان را در همین استودیو ضبط کنیم تا ما جزء اولین کسانی باشیم که در این استودیو کاری را ضبط می کنیم.

وی ادامه داد: اگر از نظر امکانات فنی استودیو تکمیل باشد به طور حتم در نیمه دوم مهر امسال به همراه گروه هم آوایان برای ضبط به این استودیو می آییم. ما کنسرتمان به صورت تصویر در هنگام اجرا ضبط و در کمترین زمان ممکن منتشر می گردد. قرار بود برای آلبوم صوتی هم به سالن رودکی برویم که اگر امکانات استودیوی موزه موسیقی مناسب باشد به طور حتم آلبوم را در همین جا ضبط می کنیم.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.