مرادی بهترین وزنه بردار آسیا شد

جام جم آنلاین: در پایان چهل و سومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی، سهراب مرادی ملی پوش دسته ۸۵کیلوگرم کشورمان به عنوان بهترین وزنه بردار معرفی شد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، سهراب مرادی در رقابت های دسته ۸۵ کیلوگرم با مهار وزنه های ۱۷۲ کیلوگرم در یکضرب و ۲۱۶ کیلوگرم در دوضرب، در حضور کیانوش رستمی، قهرمان جهان و بهترین وزنه بردار جوان سال ۲۰۱۱ دنیا، به مدال طلای آسیا دست یافت تا به دلیل نزدیک تر بودن رکوردهایش به رکوردهای جهانی این رشته، از سوی کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین وزنه بردار چهل و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شود.

در رده بندی بهترین وزنه برداران آسیا، بعد از سهراب مرادی که ۴۶۲ امتیاز به دست آورد، کیانوش رستمی با ۴۵۶ امتیاز دومین وزنه بردار برتر مسابقات معرفی شد و بهداد سلیمی هم با ۴۵۱ امتیاز،  بعد از «جائه یوک سا» از کره جنوبی در رده چهارم ایستاد.

در این رده بندی سجاد انوشیروانی با ۴۳۴ امتیاز، سجاد بهروزی با ۴۳۳ امتیاز، مرتضی رضائیان با ۴۲۵ امتیاز به ترتیب در رده های سیزدهم، پانزدهم و بیستم قرار گرفتند.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان با کسب هشت مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز و ۵۰۱ امتیاز تیمی، پس از ۹ سال روی سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.