مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی جهادی هجرت برگزار شد

۱۸اردیبهشت،

erfan-27-4.jpg

مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی حرکت‌های جهادی هجرت شب قبل با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین،‌ مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و جمعی از دانشجویان در محل تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلیل دارا مدیرکل امور فرهنگی وزارت‌ علوم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در حوزه جهاد، تصریح کرد: ورود دانشجویان به اینگونه فعالیت‌ها نشان از حسن نیت آنها است.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان از طریق گروه‌های جهادی به مناطق محروم، گفت:‌ این عمل علاوه بر اینکه منجر به آبادانی بخش‌هایی از کشور می‌شود، سبب می‌شود که فقر و محرومیت کاسته شود و همچنین یک جوششی بین فضاهای دانشجویی ایجاد خواهد کرد که از نگاه ما در دانشگاه به اینگونه فعالیتها کلاس تربیتی گفته می‌شود.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم، با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: این آثار در بخش‌های پژوهشی (مقاله، پایان‌نامه، خاطره و سفرنامه و کتاب)، فرهنگی و هنری ( شعر، کاریکاتور و ادبیات مستند و بخش چند رسانه‌ای) وبلاگ، وب پایگاه اینترنتی، عکس، فیلم و لوگو) دریافت شده است.

وی تاکید کرد: این جشنواره با هدف تبیین و تشریح حرکت جهادی با شاخص‌های دانشجویی به منظور عمق بخشی و تعریف حرکت‌های جهادی دانشجویی، معرفی و مقایسه شیوه‌های برگزاری اردوهای جهادی، معرفی گروه‌های موفق جهادی(دانشجویی) به منظور الگوسازی شیوه‌های برتر برگزاری اردوی جهادی برگزار شده است که از گروه‌های جهادی برتر حمایت می‌شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره در سه بخش فرهنگی – هنری، پژوهشی و چند رسانه‌ای با حضور مدیر کل فرهنگی وزارت علوم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.