مراسم عجیب بودائیان (۱۶+) + عکس ها

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

مراسم سنتی بودائیان شرق و جنوب شرق آسیا دیروز برگزار شد. در این مراسم که در نخستین روز از ماه گیاه خواری بودائیان برگزار می شود، مردم بدن های خود را مجروح می کنند و یا روی آتش راه می روند تا پلیدی هایشان دفع شده و خالص شوند.

80 مراسم عجیب بودائیان (16+) + عکس ها

این مراسم در تایلند تبدیل به جشنواره ای با جذابیت های گردشگری شده و همه ساله هزاران گردشگر و خبرنگار را جذب می کند. به همین علت، شرکت های تجاری، صنعتی و خدماتی از این فرصت برای تبلیغ و بازاریابی بهره می برند و به عنوان اسپانسر و حامی مالی، با نامداران این مراسم قرارداد تبلیغاتی امضا می کنند. افراد هم برای جلب توجه رسانه ها، همه تلاش خود را بکار می گیرند و خیلی بیشتر از آنچه که برای پاک شدن گناهانشان لازم است خود را سوراخ سوراخ می کنند.

81 مراسم عجیب بودائیان (16+) + عکس ها

آنها همچنین برای جلب توجه گردشگران خارجی، از وسایلی برای سوراخ کردن بدن خود استفاده می کنند که یک سال برای انتخاب آن فکر کرده اند!

بزرگان دینی در تایند معتقدند بروز رفتارهای تبلیغاتی و تلاش برای جلب توجه، باعث خارج شدن این مراسم از قالب اصلی شده و بسیاری از آنها با این تغییرات مخالفند.

86 مراسم عجیب بودائیان (16+) + عکس ها

مراسم عجیب بودائیان

87 مراسم عجیب بودائیان (16+) + عکس ها

مراسم عجیب بودائیان

88 مراسم عجیب بودائیان (16+) + عکس ها

مراسم عجیب بودائیان

96 مراسم عجیب بودائیان (16+) + عکس ها

مراسم عجیب بودائیان

97 مراسم عجیب بودائیان (16+) + عکس ها

مراسم عجیب بودائیان

 

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد حسین:

    روح القدس در قر آن هم به معنی جبرئیل (ع)وهم به معنی عیسی مسیح معنی دارد . ونام دیگر حضرت مهدی (ع) حضرت محمد (ص) است . حال راس بیشترین درصد هم عقل وهم هوش خلقت ابتدائی(نه کمال مطلق تغئیر ثانویه روح )بندگان هم به سه نفرشان منتسب است . آیا بدل روی کار بجای حضرت محمد آمده است.با توجه به اینکه امام حسین ۱۴ سال پس از ظهور حضرت مهدی راغسل می دهند (رجعت)

  2. سید احمد رضا طباطبائی:

    روح القدس در قر آن هم به معنی جبرئیل (ع)وهم به معنی عیسی مسیح معنی دارد . ونام دیگر حضرت مهدی (ع) حضرت محمد (ص) است . حال راس بیشترین درصد هم عقل وهم هوش خلقت ابتدائی(نه کمال مطلق تغئیر ثانویه روح )بندگان هم به سه نفرشان منتسب است . آیا بدل روی کار بجای حضرت محمد آمده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.