مراسم یادبود، دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی

۱۴فروردین۱۳،

بینا- مراسم یادبود دیگری برای دکتر “غلامرضا اسلامی‌بیدگلی” استاد دانشگاه تهران، صاحبنظر مسائل مالی و اقتصادی، نویسنده و مؤلف ده‌ها کتاب در حوزه مدیریت مالی، در روز یکشنبه  مورخ ۱۸/۱/۹۲، برگزار خواهد شد.
به گزارش بینا، بر اساس این خبر مراسم فوق در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد و بار دیگر علاقمندان به این استاد گرانقدر، در حزن از دست دادن گنجینه‌ای ارزشمند از دانش، معلومات و معرفت گردهم خواهند آمد. پیش از این نیز در روز چهارشنبه مورخ ۱۴ فروردین مراسم یادبودی با حضور جمع کثیری از مسئولان، اندیشمندان، فرهیختگان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقمندان به این استاد گرامی، در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شده‌بود.
گفتنی است “دکتر اسلامی بیدگلی” دارای مدرک دکترای‌مالی‌و‌کنترل بود و سال‌ها در دانشگاه‌های مختلف، در رشته‌های تئوری‌های پیشرفته، مهندسی‌مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری و … به تدریس پرداخت. این استاد فرهیخته در عرصه‌های اجرایی نیز همواره به عنوان شخصیتی مؤثر ایفای نقش می‌کرد. از جمله می‌توان به عضویت در هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی‌صنایع‌ایران، عضویت در شورای سازمان صنایع ملی، عضویت در هیأت نظارت سازمان حسابرسی، معاون فنی و معاون شرکت‌ها و رئیس مستشاری دیوان محاسبات کشور، عضو هیأت‌مدیره شرکت پارس‌آریان و … اشاره کرد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.