مراقب کلاهبرداری با عنوان صدور «کارت هوشمند سلامت» باشید

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی نسبت به اقدام برخی از سودجویان مبنی بر مطالبه وجه جهت صدور کارت هوشمند سلامت و کارت تکمیل درمان و هر عنوان دیگر هشدار داد.

مراقب کلاهبرداری با عنوان صدور «کارت هوشمند سلامت» باشید

به گزارش ممتاز نیوز، محسن نظام خیرآبادی در این خصوص اظهار کرد: کلیه خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در مراکز این سازمان یا مراکز درمانی طرف قرارداد با ارائه کارت ملی یا شناسنامه قابل انجام است و هیچگونه کارت و برگه‌ای با عنوان «کارت هوشمند سلامت» و «کارت تکمیل درمان» یا هر گونه عناوین دیگر جهت انجام خدمات درمانی صادر نشده است. بنابراین هرگونه ادعا یا سوءاستفاده از نام سازمان تامین اجتماعی یا نمایندگی و مجوز از سوی سازمان محمل قانونی ندارد.

وی افزود: با توجه به عدم آگاهی برخی از بیمه‌شدگان و مستمری بگیران در این خصوص عده‌ای سودجو تحت عناوین گوناگون با تماس تلفنی و ارسال پیامک جهت صدور کارت هوشمند سلامت و کارت تکمیل درمان یا هر عنوان دیگر افراد را تهدید به قطع خدمات سازمانی مانند قطع بیمه مستمری و… می‌کنند و خواستار واریز وجوه هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان ادامه داد: لذا کلیه افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی باید مراقب باشند تا در دام این افراد گرفتار نشوند و در صورت تماس با اداره ارتباطات مردمی ادارات کل تامین اجتماعی خراسان رضوی به شماره ۳۷۰۰۶۱۲۶ اطلاع دهند.

 خیر آبادی اضافه کرد: اطلاع رسانی در حوزه خدمات و طرح‌های سازمان تامین اجتماعی از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir یا از طریق صداوسیما، روزنامه‌ها و رسانه‌های معتبر صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.