مربیان در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر چه گفتند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با پیروزی تیم های ملوان،فجر و استقلال خوزستان همراه بود.

به گزارش ممتاز؛مربیان تیم های لیگ برتری حرف های بسیاری برای گفتن در پایان هفته بیست و سوم داشتند.

به گزارش ایسنا جلالی پس از تساوی با صبا در تبریز گفت:« رفتار توهین‌آمیز هواداران تبریزی در خاطرش خواهد ماند.»او ادامه داد:« امروز فحش‌هایی که به من داده‌اند را کسی نمی‌تواند کتمان کند و این صحبت‌ها همیشه در یاد من و در خاطره همه خواهد ماند. من بعد از سه ماه از تراکتورسازی می روم، ولی این صحبت‌ها است که برای همیشه باقی می‌ماند.»

به گزارش ایسنا منصور ابراهیم زاده هم پس از بازی با سپاهان گفت:« در بازی‌های امسال یک بار هم به نفع تیمش اشتباه داوری رخ نداده است! بازی با گسترش فولاد برایمان تمام شده بود و بازیکنان قوی کار کردند. امیدوارم در ادامه هم همین شکل وجود داشته باشد و دیگر از داوری ضربه نخوریم.»

به گزارش فارس عبدالله ویسی هم بعد از پیروزی مقابل گسترش فولاد گفت:« اگر بازیکنانم با این رشادت و شهامت به کار ادامه دهند قطعا در آینده نتایج بهتری را هم می‌توانیم کسب کنیم. تیم‌های لیگ برتری می‌توانند با ۳۱ امتیاز در لیگ بمانند اما با این بازی‌هایی که دیدم با ۲۸ امتیاز هم می‌توان در لیگ برتر ماند.»

همچنین مجتبی تقوی در پایان بازی تیمش با فولاد به فارس گفت:« من مرد ۶ میلیون‌ دلاری نیستم که یک شبه در تیم تغییرات به وجود بیاورم. البته نکته مهمی که باید آن را اعلام کنم این است که خوشحالم دو بازی گل نمی‌خوریم و این نشان می‌دهد که مشکل دفاعی تیم را رفع کرده‌ایم.»

افشین ناظمی هم بعد از باز با فجر و در گفت و گو با ایسنا از استعفا حرف زد و گفت:« وضعیت مالی بر همه چیز تیم غلبه کرده است. از این که بازیکنان نمی‌توانند نتیجه‌ لازم را بگیرند ناراحتم. متاسفانه روزی که خوب بازی را آغاز می‌کنیم نمی‌دانم چرا در پایان مغلوب می شویم.»

به گزارش تسنیم فرکی هم پس از بازی با ذوب آهن این طور حرف زد:« متاسفانه گوش شنوایی برای حرف‌های ما نیست و مسئولان تنها به فکر پایان لیگ می باشند و به تبعات آن کاری ندارند.»

پرویز مظلومی همچنین به تسنیم گفت:« اگر کسی می‌تواند با حضورش تیم مس را نجات دهد با آغوش باز از آن استقبال می‌کنم و روز قبل نیز در نشست مطبوعاتی گفتم مردم کرمان را دوست دارم و نمی‌خواهم این مردم از من ناراضی باشند.»

تسنیم همچنین از قول مرفاوی نوشت:« شناخت خوبی از تراکتور داشتیم و می‌دانستیم که این تیم همیشه در زمین خودش مشکل دارد.»

به گزارش مهر کرانچار هم پس از پایان بازی با راه آهن گفت:« چنانچه مدافع این تیم مرتکب اشتباه ساده لوحانه نمی‏‎شد، سپاهان با پیروزی زمین را ترک می‎کرد.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.