مربی منشوری سابق و سرپرست تیم مادام العمر محروم می شوند

به دلیل ارتکاب به عمل غیر اخلاقی و داشتن پرونده قضائی/

گفته می شود که این مربی متهم به ارتکاب به یکسری اعمال غیر اخلاقی و خلاف منافی شرع و عرف جامعه می باشد…..

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه خبری آتی نیوز، یکی از مربیان نسبتا موفق و کارنامه دار فوتبال کشورمان که چند سالی می شود همواره نامش در بین مربیان منشوری قرار داده شده و از جمله مربیان پر سر و صدای فوتبال کشور نیز می باشد، در آستانه محرومیت مادام العمر از کار کردن در حرفه فوتبال می باشد.

 

به گزارش آتی نیوز، این آقای مربی که پیش از این متهم به کارکردن با دلالان شناخته شده و زد و بند مالی با بازیکنان تیمش بود و به همین دلیل از وی به عنوان مربی منشوری نام برده می شد، در این برهه با اتهام جدیدی نیز علاوه بر تداوم کار کردن با دلال مزبور تحت پیگرد قرار دارد.

 

بر اساس این گزارش گفته می شود که این مربی متهم به ارتکاب به یکسری اعمال غیر اخلاقی و خلاف منافی شرع و عرف جامعه می باشد که در صورت اثبات این اتهامات مجازات های سنگینی نیز برای وی در نظر گرفته می شود. ضمن اینکه شنیده می شود سرپرست تیمی که این آقا مربیگری آن را بر عهده داشت نیز از جمله مطلعین به اتفاقاتیست که توسط مربی افتاده و حتی برخی ها نیز معتقدند که خود آقای سرپرست نیز متهم به اتهامات مشابه می باشد و جرائم و محرومیت هائی نیز برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد.

 

و دست آخر اینکه ممکن است این جناب مربی که حتی برای برایت جستن از اتهامات وارد شده سعی می کند یکسری ملاقات های نه خیلی محرمانه با تنی چند از چهره های شناخته شده سیاسی  و مذهبی داشته باشد تا خود را به نوعی از این اتهامات بری سازد برای مدت زمان مدیدی که بعید نیست تا آخر عمرش باشد از  نشستن بر روی نیمکت هر تیمی منع گردد. محرومیتی که شاید از سوی مراجعی به غیر از فدراسیون فوتبال و ستاد منشور اخلاقی اش اعمال شود.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.