مربی پرسپولیس عزادار شد

۱۲م آذر ،

یحیی گل‌محمدی به سبب فوت عمویش عزادار شد.

ممتازنیوز: آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل تراکتور سازی تبریز از ساعت ۱۵:۲۰ بعد از ظهر امروز پشت درهای بسته برگزار شد. 

به گزارش فارس، در تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس به تمرین ضربات ایستگاهی و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. 

* علی کریمی یک ساعت قبل از سایر بازیکنان در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد. او زیر نظر علیپور، فیزیوتراپ تیم به تمرینات اختصاصی پرداخت و برای اولین بار پس از دوران مصدومیتش در تیم ملی پا به توپ شد. 

* حقیقی، هافبک تازه قرمز پوشان نیز که صبح امروز اختصاصی تمرین کرده بود در نوبت بعد از ظهر زیر نظر بدنساز تیم به تمرینات پرفشار پرداخت. 

* یک هوادار از امارات پشت در‌های بسته در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت و به کریمی بابت انتخابش به عنوان ۳ بازیکن برتر آسیا تبریک گفت. 

* یحیی گل محمدی که قرار بود به جای ژوزه در نشست مطبوعاتی امروز شرکت کند به سبب از دست دادن عموی خود عزادار شد و کنفرانس خبری نرفت. 

* ژوزه به سبب همزمانی تمرین پرسپولیس با نشست مطبوعاتی پدرو را به عنوان نماینده خود به نشست مطبوعاتی قبل از بازی با تراکتور فرستاد. البته این مربی به شدت بابت جریمه ۵ میلیونی خود به سبب مصاحبه علیه کی‌روش ناراحت بود که یکی از دلایل غیبتش در نشست مطبوعاتی امروز بود. 

* پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز با یک دستگاه اتوبوس برای تشکیل اردو راهی هتل شدند. تمرین قرمز پوشان بعد از بازی با تراکتور سازی تا روز شنبه تعطیل است.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.