مرجانه گلچین:امیدوارم جشنواره فیلم فجر مخاطب را با سینما آشتی دهد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

به استقبال جشنواره فیلم فجر /۲

مرجانه گلچین دربارهٔ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: قطعا جشنواره فیلم فجر یکی از مهم ترین اتفاقهای سینمایی کشور است که هر ساله از ماه ها قبل زحمات بسیاری برای برگزاری آن کشیده می گردد.

به گزارش خبرنگار هنر آنلاین گلچین دربارهٔ تفاوت های جشنواره سی و دوم با دوره های پیشین گفت: تفاوت عمده ای که جشنواره امسال با سال های قبل دارد این است که امسال کارگردانان برجسته کشور در این جشن ملی حضور دارند بنابراین امسال باید شاهد جشنواره پرباری باشیم.

بازیگر”شاهگوش”همچنین گفت: امیدوارم حضور فیلمسازان با تجربه و خوب کشورمان در جشنواره سبب آشتی مخاطب با سینما شود.او با اشاره به حضور فیلمسازان جوان در سال های اخیر نیز گفت: همیشه فکر و ایده تازه بیشتر از جوانان است ضمن اینکه کار سینما هم طوری است که باید جا را به تازه نفس ها داد.

گلچین در ادامه افزود: البته جوان ها هم باید توجه داشته باشند تا از تجربه پیشکسوتان بهره ببرند تا سرمایه شان هدر نرود.او همچنین خاطرنشان کرد: آرزوی همه ما هنرمندان این است که چرخه سینما پابرجا و در گردش باشد تا بدین وسیله سینمای ایران در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

گلچین در ادامه گفت: باید سعی کنیم چراغ سینمای ایران توسط کهنه کارها و جوان ها روشن بماند تا هر روز شاهد افتخارآفرینی فیلمسازان کشورمان در جشنواره های بین المللی دنیا باشیم.او با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر سکوی پرتابی برای همه محسوب می گردد، افزود: بنابراین بهتر است همه با همدلی با هم متحد شویم و این جشن ملی را هرچه باشکوه تر در جهت رشد و تعالی سینمای ایران برگزار کنیم و جنبه بین المللی آن را روشن تر سازیم.

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.