مردان در هفته ۵ دقیقه صرف اصلاح صورت خود می کنند!

۲۶م دیماه ،

طبق تحقیق یکی از موسسات پژوهشی انگلیس، مردان این کشور هفته ای شش بار صورت خود را اصلاح می کنند و در مجموع برای این کار ۵ دقیقه صرف می کنند! طبق این تحقیق،(۴۲٪) مردان نگران اضافه وزن خود می باشند و (۳۲٪) نگران چهره خود.

مردان، فقط هفته ای ۵ دقیقه و حدود دو و نیم دلار خرج صورت خود می کنند. با این همه، زنان گفته اند، اغلب جذب صورت مردان می شوند.

به گزارش روزگار نو، به نقل از دیلی میل،طبق تحقیق یکی از موسسات پژوهشی انگلیس، مردان این کشور هفته ای شش بار صورت خود را اصلاح می کنند و در مجموع برای این کار ۵ دقیقه صرف می کنند!

طبق این تحقیق،(۴۲٪)  مردان نگران اضافه وزن خود می باشند و (۳۲٪) نگران چهره  خود. با این حال زنان می گویند چهره مردان چیزی است که اکثر آنها را به خود جذب می کند! در عوض، مردان هفته ای ۳ ساعت از وقتشان را به نظافت بدن خود اختصاص می دهند و ۳۴ دلار هم در این زمینه خرج می کنند.

این پژوهش نشان داد که تقریبا نیمی از مردان (۴۲ درصد)، در مورد اضافه وزن نگران است، در حالی که تنها یک سوم (۳۲ درصد)، در مورد چهره خود را دغدغه دارد. ۲۶ درصد پذیرش آنها در مورد ریزش مو و طاسی خود نگران بودند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.